DIADERMINE HYDRALIST MUCİZEVİ NEMLENDİRİCİ SPREY İNCELEME YAZISI

 


Bazı markaların çıkardıkları koleksiyonlara bayılıyorum.Özellikle cilt bakımı üzerine çıkarılan seriler oldukça ilgimi çekiyor.Bir de işe yarıyorlarsa kullandıklarım arasında favorilerimde yerlerini alıyorlar.Diadermine'in Hydralist serisi de ilk çıktığında çok merak ettiğim ve kullandıktan sonra en beğendiğim bakım ürünlerim arasında yerini alan ürünlerden oldu.Seriden maske, gece kremi ve sprey denedim.Hepsiyle de cildim iyi anlaşınca seriye bayıldım.Bu yazımda ise sizlere Diadermine'in Hydralist serisinden Mucizevi Nemlendirici Sprey'i anlatacağım.



Gün içinde, çeşitli çevresel faktörlere maruz kalan cildiniz nemini kaybeder ve yıpranır.Ofiste, şehirde, ihtiyaç duyduğunuz her anda Hydralist Mucizevi Nemlendirici Spreyi kullanın ve ışıldayın.Solgun ve kuruyan cildinizi rahatlatmak için anında yoğun nem sağlar.Cildinizi hemen ferahlatır, nemlendirir ve cildinize ışıltısını geri kazandırır.Ultra hafif, yapışkan olmayan yapısı sayesinde makyajınıza zarar vermeden ve yağlı bir his bırakmadan cildiniz tarafından kolayca emilir.Çöl yosunu özü içeriğine ve nemlendirici içeriklere sahiptir.Diadermine markasının cilt bakım ürünleri, uygun fiyatlı cilt bakım ürünleri arasında cildime en iyi gelen ürünlere sahip.Denediğim çoğu ürünü cildime iyi geldi ve cildimde herhangi bir problem oluşturmadı.Böyle olunca da rahatlıkla ürünlerini deneyebiliyorum.Bu serisi isminden de anlaşılacağı üzere cilde yoğun nem sağlayan bir seri ve denediğim süre boyunca şunu fark ettim ki bu nemlendirme özelliği sadece cilde sadece dışardan nem sağlama değil cildi içerden de nemlendirme şeklinde.Bu sprey ise tamamen su yapıda.Spreyi diğerlerine göre biraz daha farklı.Tek sıkışta uzun süre basıp bolca ürün alabiliyorsunuz ve spreylediğiniz ürünü cildinize incecik püskürtüyor.Sıktığınız anda ferah bir his sağlıyor.Cildi anında, çok güzel nemlendiriyor ve bir spreye göre bu nem oldukça iyi.Yapısı hafif olmasına rağmen sağladığı nem oldukça iyi.Ürün ciltte hızla emiliyor ve sonrasında yapış yapış değil de sağlıklı, nemli bir his bırakıyor.Ben cildimin yağlı olduğu dönemlerde gül suyu, tonik yada sprey tarzında ürünler kullanıyorum daha hafif neme sahip olduğu için.Ama bu ürünün nemlendirmesi oldukça yoğun olduğundan cildin kuruluk yaşadığı dönemde de kullanılabiir.Ben bir de makyaj üzerine de denedim.O şekilde de makyajın daha nemli, fondötenin çok daha güzel durmasını sağladı ve makyajı güzel sabitleyip kalıcılığını artırdı.Ürünün kokusu da çok güzel.Pudra-çiçek karışımı kokuya sahip.Ben hem bu ürüne hem de seriye bayıldım.Cildimin yoğun kuruluk yaşadığı dönemde bu seri sıkça kullandığım ürünler arasında oluyor.

Diadermine markası hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar