LOREAL MICELLAR MATLAŞTIRICI KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İNCELEME YAZISI

 


Makyaj sevenler ve sık sık yapanlar için makyaj temizleme, günlük rutinimizin olmazsa olmazlarından.Temizleme şekli, cilt tipine göre değişiklik gösterebiliyor ama en yaygın temizleme yöntemi makyaj temizleme sularıyla makyajı çıkarmak.Özellikle de misel su içerikli makyaj temizleme suları sıkça tercih edilen ürünlerden.Ben cildimin kuru olduğu dönemlerde temizleme yağı kullansam da diğer zamanlarda makyaj temizleme sularını daha sık kullanıyorum.Bugün bahsedeceğim misel ürün,  matlaştırıcı etkiye sahip Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.Bakalım özellikleri ve cilde etkileri nelermiş.



Normalden karmaya hassas ciltler için tasarlanmış misel kusursuz makyaj temizleme suyu.İleri saflaştırma tekniği ile elde edilen saflaştırılmış suyu, kirleri yakalama özelliğine sahip miseller ile buluşturdu.Misel Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu cildi temizlerken, hassas cilde karşı naziktir.Ovalamaya ve durulamaya gerek kalmadan bir tek adımda yüz, göz ve dudaktaki makyajı temizler.Cildi tüm kirlerden nazikçe arındırır.Cildi fazla yağdan arındırır ve yağ kaynaklı parlama oluşan bölgeleri matlaştırır.Cilt nefes alır, ferahlar, dengelenir.Paraben, alkol ve parfüm içermez.Yüz, göz ve dudak makyajını temizlemek için uygundur.Ürün su yapıda ve misel su içerdiğinden güzel temizleyeceğini bekliyordum ve öyle de oldu.Makyajı gerçekten çok güzel çıkarıyor.Hani mıknatıs gibi çeker diye bir tabir var ya o şekilde tüm makyajı siliyor.Hem ten hem göz hem dudak makyajını güzel temizliyor ama benim göz çevremde kızarıklık yaptı.Makyajı sildikten sonra çok az kalıntı kalıyor hatta neredeyse hepsini temizliyor diyebilirim.Suya dayanıklı makyajı bile temizlemede iyi.Ben özellikle yoğun ten makyajını temizleme konusunda çok başarılı buldum ve çok beğendim.Matlaştırma özelliğini de cildinizde fark edebiliyorsunuz.Uygulama sonrasında cildi, nemsiz bırakmadan matlaştırdığını ve pürüzsüzleştirdiğini fark ediyorsunuz.Bu kuru bir görüntü ve his gibi değil de daha kadifemsi bir his şeklinde.Ürünü beğendim ama göz ve dudak makyajımı temizlemek için tercih etmem.

Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. İncelemen için teşekkürler canım. :)
    Ürünün etkisi dikkat çekici ama deney yaptığı için tercih etmem diye düşünüyorum, bu detayı belirtmeni sevdiğimi söylemek isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım😉Ben de elimde kalan deneylileri eritiyorum🤭Çok teşekkür ederim😍

      Sil
  2. Tam benlik bir ürünmüş alayım hemen :)

    YanıtlaSil