PROCSIN EYEBROW OIL İNCELEME YAZISI


Kaş bakımı, cilt bakımı rutinlerimizde sıklıkla atladığımız bir adım oluyor.Bu bakım kaş bölgesinde kuruluk yaşayanlar için nemlendirme, seyreklik yada yavaş uzayan kaşlarda destek şeklinde olabilir.Özellikle bu bakım, kaşları sıklaştırmak için kullanılıyor.Ben de kaş bakımına çok özen göstermezdim ama kaşlarımın belli bölgelerinde, kaşlarımı biraz daha sıklaştırmak için son dönemlerde bakım rutinime ekledim.Bu bakımı da Procsin Eyebrow Oil'le yaptım ve bu yazımda da sizlere bu üründen bahsedeceğim.



Ürün Procsin'in Skin Care Oil serisi içinde.Kaşların dökülmesini önleyici, beslenmesine ve sağlıklı uzamasına yardımcı olan özel formül ile üretilen kaş bakım yağı.Güçlendirici, dökülme karşıtı ve canlandırıcı etkiye sahip.Yağın yapısı oldukça hafif.Ben bir kulak çubuğuna döküp o şekilde uyguluyorum.Kaş tarama fırçanız varsa onunla da uygulama yapabilirsiniz.Dediğim gibi daha önceden kaş bakımına çok önem vermezdim ve bu ürün de kullandığım ilk kaş bakım ürünü.Kaşlarım sık ve kalın olduğundan biraz çekindim açıkçası ama belli yerlerinde seyreklik olduğunu fark edince ve son zamanlarda da kaşlarımı biraz kalın kullanmak istediğimden ürünü bir müddettir kullanıyorum.Uyguladığınızda ağırlık vs yapmıyor ama kaş çevresini de çok güzel nemlendiriyor.Benim kaşlarımda kuruluk yok ama yine de ürünün bu etkisini sevdim.Kaşları çok iyi besliyor ve parlak, sağlıklı görüntü katıyor.Ayrıca kaşları güçlendiriyor ve dökülmesini önlüyor.Bu ürünü kullandığım süre içinde makyajımı temizlerken çok çok az döküldü kaşlarım.Hatta bazı zamanlar dökülmedi bile.Ürünü kullandığım süreç boyunca kaşlarımın uzama hızı da iki katına çıktı ve gerçekten normale göre çok daha hızlı uzadı.Seyrek olan kısımlarımı da toparladı ve o kısımdaki kaşları gürleştirdi.Boş yada az gibi duran bölgeleri doldurdu ki benim bu ürünü kullanma sebebim bu olduğundan çok beğendim.Ayrıca ürün parfümlü bir kokuya sahip.Bir de ürün 22 ml.Haliyle baya gidiyor.Ürün kaşları çok güzel gürlştiriyor, kaş bölgesini nemlendiriyor ve kaşları güçlendiriyor.Çok başarılı bir ürün.Ben günde iki kez kullanarak bu etkileri gördüm.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.
 

Yorum Gönder

4 Yorumlar