PROCSIN CLIN OIL CİLT BAKIM YAĞI İNCELEME YAZISI

 


Bu mevsim geçişi ve sonrasındaki soğuk havalarda benim cildim baya kurudu.Bir de bu kuruluğu aniden yaşadım.Cildim normalken bir anda pul pul dökülecek kadar kuruluk başladı.Böyle olunca yoğun bir şekilde nemlendirici ürünlere yöneldim ve cilt bakımı rutinimi de tamamen nemlendirmeye odaklı ürünler oluşturuyor bu ara.Bazen kremler direkt etki etmeyebiliyor bu yüzden cilt bakım yağı da ekledim rutinime.Son zamanlarda birkaç bakım yağı deniyorum ve yazılarımda teker teker bunlardan bahsedeceğim sizlere.Bu yazımda Procsin''in Clin Oil olarak geçen cilt bakım yağını inceleyeceğiz.



Procsin Clin Oil Onarıcı ve Nemlendirici Cilt Bakım Yağı çok amaçlı kullanım için formüle edilmiş özel bir üründür.Özel geliştirilmiş Pronemill formülasyonu ile yağların doğal özlerinin cilde etki etmesi sağlanır.Kalendula, lavanta, biberiye, papatya yağları, A ve E vitaminleri içerir.Tüm vücutta ve yüzde kullanılabilir.Emilimi hızlandırır.Paraben içermez.Yağlı his oluşturmaz.İklim farklılıkları ve sıcak soğuk hava geçişlerinde yada kimyasal oranı yüksek sulardan kaynaklı nem kayıplarının önlenmesine yardımcı olur.Güneş ve banyo sonrası yatıştırıcı cilt bakım yağı olarak da kullanılabilir.Cilt sıkılaştırıcı, doğal nem dengesi sağlayan, cilt yenileyici etkilere sahiptir.Yapısı oldukça hafif bir yağ.Buna rağmen çok iyi nemlendiriyor cildi.Ciltte çok geç emildiğinden cilt yüzeyinde yağlı ve nemli bir his kalıyor ama bu his yapış yapış vee rahatsız edici değil.Aksine cildi baya ışıl ışıl ve sağlıklı gösteriyor.Bu şekilde cilt yüzeyinde kalınca haliyle içerden nemlendirmiyor mu diye düşündüm ama geç de emilse cildi içerden de nemlendiriyor.Özellikle düzenli kullanımda cildi içeriden de nemlendiriyor ve ciltteki kuruluğu gideriyor.Benim cildimdeki kuruluk ve bahsettiğim pul pul dökülme problemleri kalmadı bu ürünü kullanırken.Cilt yüzeyinde nem şeklinde kalması makyaj uygulama açısından da iyi.Fondöteni çok daha iyi gösterir.Kuruluğu onarmada iyi, cilt yenileme ve sıkılaştırma etkisi gözle görülür şekilde fark edilmiyor.Biraz kokusu gül yağını anımsattığından içinde var mıdır diye merak etmiştim ama içeriğinde gül yağı yokmuş.Diğer içerdiği yağlar da cilt açısından oldukça faydalı.Yalnız uzun süre kullanımda benim cilt altımda beyaz nokta oluşturdu.Çok fazla değil ama yine de o görüntü pek hoşuma gitmiyor.Nemlendirme açısından ürünü çok beğendim.Düzenli kullanmasam da kuruluk yaşadığım zamanlarda ve makyaj bazı olarak kullanmaya devam edebilirim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar