PROCSIN ALL DAY MAKYAJ TEMİZLEME YAĞI

 


Cildimde kuruluk başlayınca makyaj temizlemede de yağlara geçiş yaptım.Elim sık sık makyaj temizleme sularına gitse de bazen hem cildimde oluşan kuruluklardan dolayı hem de makyajı daha hızlı ve kolay çıkardığından makyaj temizleme yağı da son dönemlerde sıkça kullandığım ürünlerden oldu.Daha önce birçok markanın makyaj temizleme yağını denemiştim, bazı ürünler iyi bazı ürünler kötüydü.Bu yüzden makyaj temizleme yağları hakkında genel konuşamayacağım ama iyi olduklarında gerçekten makyaj çıkarmada büyük kolaylık sağlıyorlar.Bugünkü yazımda da denemiş olduğum makyaj temizleme yağlarından biri olan Procsin All Day Makeup Cleansing Oil'i anlatacağım.



Ciltteki makyaj ve kir kalıntılarını kolayca temizler, cildi rahatlatır, yağlı his bırakmaz.Temizleme yağını kuru cilde masaj yaparak uygulayın, biraz su ile kremsi bir yapıya dönüştürerek masaj yapmaya devam edin.Temizleme işlemi bittikten sonra cildinizi su ile durulayın.Tüm makyaj kalıntılarını temizler ve cildinizi besler.Yapısı ne çok ağır ne de çok hafif.Orta yoğunlukta ve bu yapı cildi yormuyor ve ağırlaştırmıyor.Buna rağmen makyajı temizlemek için çok fazla ürün almaya gerek yok.Hatta az ürünle çok daha iyi temizliyor.Bir de arındırmak daha kolay oluyor ve yağlı ağır his bırakmıyor.Ben aynı kullanımında önerildiği gibi makyajımın üzerine direkt, nemlendirmeden, kuruyken uyguluyorum, güzelce masaj yaparak makyajı yumuşatıyorum ve suyla da iyice makyajı temizliyorum.Bu şekilde yapınca makyajın neredeyse tamamını çıkarıyor.Çok az kalıntı bırakıyor.Yani makyajı temizleme konusunda çok başarılı.Bir de makyajı hızlı bir şekilde yumuşatıp temizliyor ki bu da ayrı bir artı özelliği.Çok rahat durulanıyor, ciltte yağlı his bırakmıyor.Durulama sonrasında cildi yumuşacık yapıyor.Eğer koku konusunda hassassanız ürünün kokusu da yok.Ürünün performansı çok iyi.Ben çok beğendim.Özellikle yoğun makyaj yaptığım dönemlerde genelliklw temizleme yağı kullanıyorum ve bu ürün favorilerimden biri oldu.Kolayca durulanmasını ve ciltte yağlı his bırakmamasını da ayrı bir sevdim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hımmm, set halinde hepsini almak lazım gibi gözüküyo :)

    YanıtlaSil