EKİM AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021


Ekim ayını geride bıraktığımıza göre bitenler yazısı gelebilir.Çok fazla ürün denememe ve makyaj yapmama rağmen bitenlerdeki ürün sayısı diğer bitenlere göre biraz az.Birçok ürüne yeni başladığım için bitiremediğimden olabilir bu tabi ki.Buna rağmen bu bitenlerde makyaj ürünü de var.Aralarında memnun kaldığım, tekrar aldığım yada bir daha denemeyeceğim ürünlerin de bulunduğu Ekim Bitenler yazıma ve bütün ürünleri tek tek yorumlamaya başlıyorum.



Emotion Ocean Fresh Deodorant Sprey*- 48 saate kadar koruma vaat eden, alüminyum içermeyen, pudrasız, leke bırakmayan deodorant.Bu ürünü ilk Watsons Güzellik Kutusu'ndan çıktığında denemiştim.Çok memnun kalınca daha sonra ikili setini de aldım.Bu, o ikili setteki bitenlerden biri.Kokusu ferah ve çok güzel.Özellikle kokusunu çok beğendim ürünün.Bunun dışında koruması da iyi.Mükemmel diyemem ama idare ediyor.Ben 48 saat koruma sağladığını düşünmüyorum.Alüminyum içermemesi güzel.Günlük kullanım için iyi bir ürün.Benim en sevdiğim yanı kokusu oldu.Bir müddet de kalıyor bu koku.

Colgate Çürüklere Karşı Koruma Diş Macunu- Kalsiyumlu ve florürlü formülü ile çürüklere kaşı savaşarak dişlerinizi korumaya yardımcı olur.Nane tadı nefesinizi ferahlatır.Dişlerinizin doğal beyazlığına kavuşmasına yardımcı olur.Özellikle seçtiğim bir ürün değil, indirimde denk geldiği için aldım.Colgate'in diş macunlarını seviyorum.Bu da fena değildi.Çürük problemim olmasa da dişi koruduğunu düşünüyorum.Dediği gibi de dişe doğal beyazlığını sağlıyor ama ekstra bir beyazlık sağlamıyor.

Flormar Pretty Lip Gloss P804*- İçinde bol ışıltı bulunan, yoğun parlak görüntü sağlayan bir lip gloss.Yapısı oldukça yoğun.Tek kötü yanı baya yapış yapış bir his bırakması.Rengi şeftali tonlarında ve çok güzel.İçinde baya ürün var ama aplikatöründeki süngeri koptuğu için çöpe gidiyor.


Migros Islak Havlu- Yumuşak ve petek dokulu.Alkol ve paraben içermiyor.45'li ve büyük boyda.Bu ıslak mendilleri indirimde yada ayrı bir standda görmüştüm.Fiyatı baya uygundu hatta iki tane aldım.Çok iyi çıktı.Mendillerin yapıları yumuşacık ve acayip dayanıklı.Sildiğiniz yeri de güzel temizliyor.Ben genelde elimde denediğim kozmetik ürünleri silmek için kullandım ve temizlemede oldukça başarılıydı.Kokusu Dalin'in kokusuna benziyor.Yapısı ve fiyatı açısından beğendiğim için tekrar alacağım ürünlerden.

Ivory Islak Havlu- Cildinizi temizler, alkolsüz ve hijyeniktir.Kalın, yumuşak ve elastik dokulu.Bu Bim'de satılan desenli paketli, cep boy ıslak mendillerden.3'lü satılıyordu.Çantamda kalmış ve artık ne kadar kaldıysa kurumuş.Bu yüzden çöpe gidiyor.Hatırladığım kadarıyla yapısı dayanıklı ve kokusu da güzeldi.Çantada taşımalık ıslak mendillerden.

Maylo Looney Toones Mendil- Mendil olarak da, geçtiğimiz ayın bitenlerinde bahsettiğim gibi değişiklik olsun diye desenli mendillerden aldım.Maylo'nun Looney Toones karakterli mendilleri çok güzel olmuş.10'lu Paket içerisinde birçok karakter var.Bu sefer Sylvester desenli olan bitmiş.Mendillerin yapıları yumuşacık ve baya dayanıklı.Hem desenlerini hem de ürünü beğendim.


Rival de Loop Hydro Booster 7'li Bakım Kapsülleri*- Bir günde tek kapsül kullanarak cildinizi nemlendirebilirsiniz bu ürünle.Yoğun yapılı ve cildi anında çok iyi nemlendiriyor.Cilde ışıl ışıl, nemli ve sağlıklı bir görüntü katıyor.Benim cildimdeki kuruluğa iyi geldi ve özellikleri arasında bu var mı bilemeyeceğim ama bu ürünü kullandığım sırada da sivilce izlerimde hafif küçülme oldu.Genel olarak ürün nemlendirme konusunda çok başarılı.Bendeki ürünün kokusu baya değiştiğinden geri kalan ürünler çöpe gidiyor.

Watsons Love My Glow Double HA Kağıt Maske- Watsons'ın maskeleri genel olarak güzel nem sağlıyor.Bu ürün ekstra Hyaluronik Asit içerdiğinden daha yoğun nem sağlamayı vaat ediyor.Kullandığımda açıkçası ben de normalden daha fazla nem ve bu nemin uzun süre kalmasını bekledim ama verdiği nem diğer maskelerle hemen hemen aynıydı.Yine güzel nemlendirdi ama ekstra nem kattığını ve nemi uzun süre tuttuğunu düşünmüyorum.

Mumuso Compressed Facial Mask- Sıkıştırılmış kağıt maske olarak geçiyor.Hazırladığınız likit  maske karışıma bu maskeyi koyduğunuzda ürünü emiyor ve şişiyor.Şekli diğer kağıt maskeler gibi yüz şeklinde olduğu için hemen uygulayabiliyorsunuz.Bu kağıt maskenin yapısı oldukça kalın bu yüzden bolca likit ürün kullanmak gerekiyor.Diğer türlü yüzde hızlı kuruyor.Ürünü cilde geçirme konusunda iyi.Ama daha sonra geçse de, çıkardıktan sonra hafif kumaş izi kalıyor ciltte.

Benim ekim ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım beğenerek okumuşsunuzdur🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ivory'i bende kullanıyorum. Cildimi tahriş etmeyen nadir ıslak mendillerden. Şu kapsülleri merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantaya atmalık güzel oluyor🤭Nemlendirme konusunda iyi ama senin cildin hassas olduğundan iyi gelir mi bilemiyorum😔

      Sil
  2. watsons lip gloss ları denedin mii :)

    YanıtlaSil