EKİM FAVORİLERİM 2021 (ATIŞTIRMALIK, YOUTUBE, KİTAP, KOZMETİK, FİLM, DİZİ)

 


2021'de tüm aylar hızla geçerken ekim ayı bana göre yavaş geçti gibi geldi.Benim için verimli ve güzel geçtiğinden yavaş geçmesi iyi bile oldu.Ekim ayında bolca blog yazısı planlamıştım ve hepsini yazabildiğim için çok mutlu oldum.Bunun dışında çok büyük olmasa da yıllık okuma hedefi koymuştum kendime ve bu kitap sayısına yetişebilmem için ekim ayında birçok kitap okudum.Bir de bolca ürün denediğim bir ay oldu.Yani benim açımdan yoğun bir ay oldu.Bilmiyorum sizlerde de var mı ama yoğun olmayı boş oturmaktan daha çok seven ve yorulunca mutlu olan tiplerdenim😄 Bu yüzden ekim ayını sevdim.Bu denediklerim, okuduklarım ve izlediklerim arasında yeni keşfettiğim ve çok beğendiğim şeyler var.Bu yazımda sizlere onlardan bahsedeceğim.



Kozmetik Favorilerim;

Procsin All Day Makeup Cleansing Oil*- Makyaj temizliğinde elim sıkça temizleme sularına gitse de, yoğun makyaj yaptığım yada cildimin kuru olduğu dönemlerde makyaj temizleme yağı kullanmayı daha çok seviyorum.Procsin'in bu yağı da orta yoğunlukta bir yağ.Makyajı hızlı bir şekilde yumuşatıyor ve durulandığında neredeyse hiç kalıntı bırakmıyor.Bir de durulandıktan sonra ağır ve yağlı bir his de bırakmıyor.Hızlı temizlediğinden ve yağ formda olup cildi kurutmadığından beğendiğim bir ürün oldu.

Diadermine Hydralist Gece Boyu Nem Bakım Kremi- Orta yoğunlukta, jel yapıda bir nemlendirme kremi.Gece maskeleri gibi düşünebilirsiniz.Uykudan önce cildinize uyguluyorsunuz ve sabaha kadar cildinizi nemlendiriyor.Ürün çok başarılı.Tek kullanımda bile cildi anında nemlendiriyor.Bu nemi sadece cilt yüzeyinden sağlamıyor, derinlemesine nemlendiriyor.Benim yoğun kuruluk yaşadığım dönemde cildime çok iyi geldi.Çok güzel nemlendirdi ve kuruluğu giderdi.

8x4 Hollywood Parfüm Deodorant*- Parfüm deodorant diye geçtiği için diğer deodorantlara göre kokusu daha yoğun ve kalıcılığı daha fazla.Kokusunu çok seviyorum bu ürünün.Favorilerimde olma sebeplerinden biri bu.Bir diğeri de deostickler gibi çok iyi koruması.Uzun bir süre terleme etkilerine karşı koruma sağlıyor.

Maybelline Gigi Hadid Eyeshadow Palette- Üzerinde herhangi bir isim ve renk yazmıyor ama bendeki şeftali tonlarında olan palet.Farların yapıları yumuşacık ve uygulaması, dağıtması çok kolay.Pigmenstastonları da yüksek ve rengi tam alabiliyorsunuz.Bunların dışında paletteki renkleri de çok beğendim.Hepsi günlük kullanıma uygun çok hoş renkler.

Rival de Young Super Star XXL Volume Mascara*- Düz, kalın şekilde kıl fırçalı bir rimel.Kirpiklere inanılmaz güzel bir hacim veriyor.Fırçayı değdirdiğiniz ilk kattan itibaren yoğunluk fark ediliyor.Kirpikleri daha yoğun ve uzun gösteriyor.Bu rimeli kullanırken takma kirpik gibi yoğun göründüğü konusunda yorum aldım🤭 Çok başarılı.


Atıştırmalık Favorilerim;

Eti Popkek Bitter- Eti Popkek'in hemen hemen her çeşidini severim.Geçtiğimiz ay seriye bitter de eklenmiş.Merak edip denedim ve çok beğendim.Keklerde bitter yoğunluğunu sevdiğimden bu keki de beğendim.Hem kekte hem içindeki kremada hem üstündeki sosta kullanılan bitter çikolatayla ürün bitterli oluşunun hakkını vermiş😄Yoğun ama baymıyor tadı.Ben birazcık Browni Intense'e benzettim tadını ama bitter yoğunluğu daha baskın.

Eti Benim'O Bitter- Geçtiğimiz ay çıkan bir diğer bitterli ürün de Benim'O nun bitterlisi oldu.Benim'O nun sadece orijinal haline seviyorum.Diğer çıkanları pek yiyemedim ama bitterlinin güzel olabileceğini tahmin ettim.Çünkü bitterli bisküviler genellikle lezzetli oluyor ve Eti'nin bitterli çıkardığı hiçbir şey kötü olmuyor.Alıp denedim ve bayıldım.Bitter lezzetini hem bisküvide hem üzerindeki kaplamada alıyorsunuz.Çok lezzetlli olmuş.

Starbucks Balkabaklı Cheesecake- Geçtiğimiz ay piyasada balkabağına dair ne varsa aldım, denedim😂 Starbucks'a da balkabaklı cheesecake gelince kaçıramazdım.Starbucks'ta denediğim hiçbir balkabaklı ürün kötü çıkmadığından bunun da güzel olacağını tahmin ettim ve öyle de çıktı.Tadı kabak tatlısı ve cheesecake karışımı gibi.Cheesecake'in peynirli tadını da alıyorsunuz balkabağının yoğun tadını da.Balkabağını ürünün üzerinde ve cheesecakein arasında kullanmışlar.Oldukça lezzetliydi.


Dizi- Film Favorilerim;

Doctor Who Van Gogh Bölümü | Vincent and the Doctor- Bölümün konusundan kısaca bahsedeyim sonra yorumuma geçeceğim.Doctor Who ve Amy, Van Gogh sergisinde gezerlerken Auvers'teki Kilise tablosunda bir yaratık görürler ve bunun peşine düşmek için Van Gogh'un yanına giderler.Onunla tanışır, sadece Van Gogh'un gördüğü canavarın peşine düşerler.Bu arada Van Gogh'un psikolojik sancılarına da tanık olurlar.Canavarı yok etmek için girdikleri bu serüvenle Van Gogh'un da yakın dostları arasında yerlerini alırlar.Gelelim yorumlarıma.Doctor Who aslında izlemeyi planladığım bir dizi değildi.Van Gogh'lu bölümünden bir videoyu görünce merak edip sadece bu bölümü izledim.Dizi müthişti.Van Gogh neredeyse birebir aynı yapılmış ve karakteri çok iyi yansıtılmış.Hem macera dolu hem de oldukça duygulandıran bir bölümdü.

Alfa Kurt- Kurgu 20.000 sene öncesine göre yapılmış.Keda, babası ve kabilesiyle ava gittiği sırada bir hayvanın saldırısıyla uçurumdan düşer.Uzun süre ses vermeyince öldüğünü düşünerek onu orada bırakmak zorunda kalırlar.Buradan kurtulan Keda, bir kurt sürüsünün saldırısından son anda kurtulur ama sürüden bir kurtu yaralar.Kurtu orada bırakamaz ve yarası iyileşene kadar bakar.Bu sırada aralarında dostluk bağı kurulur.Keda kurta Alfa diye seslenir.Keda, Alfa'dan ve Alfa Keda'dan çok şey öğrenir.Bu filmi aslında daha mistik, biraz daha gerçek dışıdır diye düşünmüştüm.Hani çocukluktan itibaren hayvanlar tarafından büyütülen bir çocuğun hikayesi olabilir diye ama daha gerçekçiydi.Keda ve Alfa'nın dostlukları ve mücadeleleri beni çok etkiledi.Bu tarz konular beni her zaman etkiliyor bilemiyorum, Aslan Kral'da bile ağlamış insanım😂 Bu yüzden filmi de çok beğendim.


Kitap Favorilerim;

İskoç Masalları- Son dönemlerde farklı ülkelere ait masal kitaplarına sarmış durumdayım.İrlanda Masalları'ndan sona İskoç Masalları'nı okudum geçtiğimiz ay ve çok beğendim.Çok uçuk, mistik olaylar ve karakterler var.Bunlar hikaye içinde normalmiş gibi anlatıldığı için baya sürüklüyor.Bir de bu İskoç Masalları içinde çok tanıdık gelen, Külkedisi ve Pamuk Prenses masallarına benzeyen hikayeler var.Belki bu masallar, bu halk masallarından ilham alınarak hazırlanmıştır diye düşündüm.Ben okurken baya keyif aldım.

Winnie The Pooh | A.A.Milne- Winnie The Pooh'un karşımıza ilk kez çıktığı ve Christopher Robin ve diğer arkadaşlarıyla atıldıkları ilk maceraların anlatıldığı kitap.Hikayelerle birlikte kitap içerisinde çizimler de var.Pooh ve arkadaşlarının maceralarını okumak oldukça keyifliydi.Bir de kitap ingilizce.1975 basımı ve bazı gramer kullanımı şimdikiyle biraz farklı olsa da yine de anlaşılabilir bir dilde.Ben hem bu tarz eski kitapları sevdiğimden hem de Pooh'un hikayesini de ne zamandır okumak istediğimden kitabı çok beğendim.


Youtube Favorim;

Estee Lalonde- Enerjisine bayıldığım bir youtuber.Videolarını geçtiğimiz ay ve son dönemlerde izlemekten bıkmıyorum.Kendisi Kanadalı ve İngiltere'de yaşayan bir vlogger.Genellikle vlog tarzında videolar çekiyor.Aksesuar markası var ve genellikle videoları da günlük rutinleri, iş hayatı ve köpeğiyle ilgili oluyor.Ben baya keyif alarak izliyorum.Bir de ekim ayında bolca vlog yükledi ve hepsi çok güzellerdi.

Benim ekim favorilerim bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım bilgilendirici olmuştur.Burada keşfedip beğendikleriniz olursa benimle paylaşmayı unutmayın😉 Keyifli ve mutlu bir ay diliyorum🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Rival de Young maskara ben de kullanmıştım çok güzel bir ürün..
    Alfa Kurt seyrettim harika bir filmdi:)
    Digerlerini not ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir ürün gerçekten👍Film de efsaneydi😍

      Sil
  2. Balkabaklı cheesecake ilgimi çekti:))) Ve tabii ki olmazsa olmazım kitaplar:)) Maya Kitap'tan çıkan masallar çok güzel, bende de Türk Masalları var, yakın zamanda okuyacağım:) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen cheesecake i dene derim😉Türk Masalları'nı ben de alacağım bir ara😍Teşekkürler🧡

      Sil
  3. en keyifli yazıların son iki yazın oluyo, doctor who van gogh mu bakayım, yeni herhalde, atıştırmalıklar eveeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim😍Çok güzel bir bölümdü izlemeni tavsiye ederim😉

      Sil