RIVAL DE YOUNG SUPER STAR XXL VOLUME MASCARA İNCELEME YAZISI

 


Rimel olarak etkisi daha yoğun olan ürünleri kullanmayı seviyorum.Eskiden kirpiklerim zayıftı ve belirgin değildi.O dönemden kalma alışkanlık olarak daha çok hacim veren rimelleri kullanmayı seviyorum.Kirpiklerim şu sıralar eskiye göre daha iyi olduğundan arada daha hafif etkili rimelleri de kullanıyorum.Ama genel olarak kirpikleri daha çok belirginleştiren ve uzun gösteren rimeller her zaman favorilerimden oluyor.Bu yazımda size etkilerini beğendiğim rimellerden biri olan Rival de Young Super Star XXL Volume Mascara'yı anlatacağım.



İsminden de anlaşılacağı gibi ekstra ekstra hacim etkisi vaat eden bir rimel.Kıl fırçalı, kalın ve düz şekle sahip.Normalde benim tercih ettiğim tarzda değil.Benim kirpiklerimde genellikle plastik fırçalı rimeller daha çok işe yarıyor.Bir de düz şekilde olan fırçalar da çok etki etmiyor.Ama bu rimel bu düşüncemin değişmesine sebep oldu.Hem xxl volume vaat edip hem nasıl böyle bir fırça tasarlamışlar dedim ama kirpiğinize değdirdiğiniz anda rimel hacim veriyor😄 Hemen kirpikleri belli ediyor.Tek katta kirpikleri inanılmaz belirginleştiriyor.Gerçekten xxl volume adını hak eden bir rimel olmuş.Buna rağmen kirpiklerde ağırlık yapmıyor.Yoğun görüntü sağlamasının dışında kirpiklerin daha uzun görünmesini de sağlıyor.Ben tek katta tam etki aldım ama bir kat daha uyguladığımda harika durdu.Hatta rimeli soran ve takma kirpik gibi çok hoş durduğunu söyleyenler oldu.Alt kirpikleri de çok güzel belirginleştiriyor ama akma problemi olduğundan gün içinde göz altına biraz azla akabilir.Bunun dışında bendeki rengi 01 Black ve çok yoğun siyah bir görünüm de sağlıyor.Kalıcılığı iyi.Gün boyu kalıyor ama dediğim gibi zamanla akma ve kirpiğin değdiği yerlerde bulaşma yapıyor.Rimeli gerçekten çok beğendim.Bu kadar iyi bir etki beklemiyordum.Yoğun etki sağlayan rimel arıyorsanız bir bakın derim.

Rival de Young hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.



Yorum Gönder

2 Yorumlar