REVOLUTION FAST BASE STICK FOUNDATION İNCELEME YAZISI

 


Yüksek kapatıcılık almak istediğimiz ten makyajlarımızda kullanabileceğimiz en iyi ürün krem-stick formda olan fondötenlerdir.Likit yapıda olanlara göre kapatıcılıkları daha yüksek ve böyle olunca da ciltte daha bütün duruyor.Bu tarz fondötenleri uygulamak ve gün boyu kullanmak bir tık daha kolay oluyor.Ben de tam kapatıcılık istediğim makyajlarımda genellikle stick fondöten tercih ediyorum.Bu yazımda sizlere elimde bulunan stick fondötenlerimden biri olan Revolution Fast Base Stick fondöteni anlatacağım.



Ürün hızlıca ten makyajı oluşturabileceğimizi vaat ediyor.Zaten stick ürünler genellikle hızlı makyaj yapabilme açısından kullanışlı oluyor.Tasarımı oldukça şık, benim çok hoşuma gitti.Ürünün yapısı oldukça yoğun ve kullanmadan baktığınızda yağlı duruyor.Ama cildinize uygulayıp dağıtınca ciltte inanılmaz kuru duruyor.Benim normalde cildimde çok fazla kuruluk olmaz ama bu ürünü kullanırken cildim olmayan kuruluklar bile meydana çıktı.Tüm kuruluğu ve ciltteki çizgileri belli ediyor.Kullanmadan önce cildi mutlaka çok iyi nemlendirmek hatta nemlendirme öncesinde de peeling yapmak gerek.İyice dağıtmama rağmen cildim resmen çöl gibi kupkuru göründü😄 Buna rağmen ürünün bitişi hafif nemli.Uygulamasına bakacak olursak stick ürünleri genellikle fırçayla uygulamak daha iyi sonuç almamızı sağlar.Süngerle çok eşit dağılamayabiliyor.Bu ürün de fırçayla çok daha iyi dağılıyor.Kapatıcılığı ise yüksek.Ekstra bir kapatıcıya ihtiyaç duymayacak kadar iyi kapatıyor.Üründen beklentim yüksekti ama cildimi o kadar kötü gösterdi ki sık kullanamıyorum.Bu tarz stick ürünlerde cildi sivilcelendirme problemi de oluyor genellikle ama bunda öyle bir problem yaşamadım.Bir de ürünün bendeki rengi F1.En açık rengi.Pembe alt tonlu açık bir ten rengi.Ciltte baya açık duruyor.Bu tarz beyaz ten makyajlarını sevdiğimden bunun rengini de beğendim.Ama maalesef ürünü ciltte duruşu yüzünden pek sevemedim.

Revolution hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. hımm ambalajı, rengi güzel de ama demekki öyle anladım :)

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü ne kadar güzel amaa piki mademsi :)

    YanıtlaSil