SIMPLE MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İNCELEME YAZISI

 


Cilt temizliğinde, makyaj yaptığım zamanlarda genellikle çift aşamalı temizlik yapıyorum.Cilt tipim karma-yağlı olduğundan genellikle makyaj temizleme suyuyla makyajı temizleyip ardından jel temizleyiciye geçiyorum.Makyaj temizleme sularının makyajı diğerlerine göre daha iyi ve daha az kalıntı bırakarak temizlediğini düşünüyorum.Bu yüzden makyaj temizlerken genellikle tercihim makyaj temizleme sularından yana oluyor.Özellikle misel sular makyaj çıkarma konusunda çok daha başarılı.Bu yazımda size Simple markasının Micellar Makyaj Temizleme Suyu'nu anlatacağım.



Doğal ve sağlıklı görünen cilt vaat ediyor.Cildinizin aşık olacağı multivitamin (B3,B5 VE C vitaminleri), 3 kat saflaştırılmış su ve nazik temizleyicilerle dolu bir ürün.Hayvansal kaynaklı içerik, etil alkol, yapay parfüm ve renklendirici, cildinizi yoracak ağır kimyasallar ve paraben içermez.Hassas ciltler için tasarlanmış.İçeriği gerçekten güzel.Birçok zararlı şeyi barındırmıyor.Ürün renksiz ve kokusuz.Tam su gibi bir yapıda.Cildi yormuyor ve tahriş etmiyor.Makyajı temizleme konusunda tamamen başarılı diyemeyeceğim.Kalıntı kalıyor ama genel olarak makyajı güzel temizliyor.Özellikte ten makyajını temizlemede başarılı.Ten makyaını bu ürünle çıkardıktan sonra çok az kalıntı kalıyor.Hatta ben 2 gün ten makyajımı sadece bu ürünle temizleyerek cildime ekstra bir temizleme işlemi uygulamadım.Cildim hem tertemiz kaldı hem de sivilcelenme olmadı.Ama göz ve dudak makyajını biraz zor çıkarıyor.Mutlaka kalıntı kalıyor bu makyajlarda.Suya dayanıklı olan makyajlarda da çıkarmak için biraz vakit harcamak lazım ve bunlarda da kalıntı kalıyor.Ürün hassas ciltler için olduğundan, yapısı cildi yormadığından ve genel olarak makyajı güzel temizlediğinden ben beğendim.

Simple hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. hep iyi güzel şeyler seçiyorsun sen yaa :)

    YanıtlaSil
  2. hımm güzel, bu son yazdıkların hep iyi çıktı, pekuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya son denediklerimi ben de beğendim😅

      Sil