RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION FONDÖTEN İNCELEME YAZISI

 


Fondöten seçimimde, kapatıcılarda da olduğu gibi kapatıcılığı iyi olan ürünleri tercih ediyorum çoğunlukla.Ama bu tarz ürünlerin geneli yoğun yapıda oluyor.Günlük makyajımda yada saatlerce kullanacağım makyajlarda yoğun yapılı fondöten kullanmayı sevmiyorum.Günlük kullanacağım fondötenlerimde genellikle daha hafif yapılı ve kapatıcılığı yoğun olmayanı tercih ediyorum.Bu şekilde daha doğal ve cilt tonunun da bütün durduğunu düşünüyorum.Bu yazımda sizlere bu etkilere sahip Rimmel London'ın Match Perfection Fondötenini anlatacağım.




Gözle görülür mükemmellikte ve daha sağlıklı görünen cilt için tasarlanmış kusursuz ve ince yapılı fondöten.Hafif pürüzsüz yapısı, ciltte maske etkisinden çok cildin kendi tonuyla bütünleşerek dağılmasını sağlar.24 saat nemlendirici etkiye sahip karışımı ciltte nemli etki bırakır.Hafif etkili pudra yapısı kusurların, gözeneklerin ve koyulukların görünümünü azaltır.Fondötenle birlikte uyumlu kapatıcısını da beraber kullanabilirsiniz.Görünmez kapatıcılığıyla gözle görülür mükemmellikte cilt sağlar.Bence ürünün etkisi aynı açıklamasındaki gibi.Yapısı orta yoğunlukta ama cilde uygulandığında incecik duruyor ve hiç ağırlık yapmıyor.Hatta çoğu fondöten uygulamasından sonra yüzünüze bir şey değdirdiğinizde bulaşır, bu fondöteni kullanırken bu problem neredeyse yok denecek kadar az.Bitişi kadife gibi.Ne aşırı nemli ne de kuru.Nemli özelliği bir tık ağır basıyor.Cilde uyguladığınızda bütün ve güzel duruyor.Gözenek görünümünü azaltıyor.Kapatıcılığı zayıf.Göz altı koyuluklarını ve sivilce izlerini kapatmıyor ama ciltteki ton farkını eşitliyor.Kapatıcılık isteyen bölgeler için ekstra kapatıcı kullanılabilir.Ben ürünü sevdiğimden o kısımlara iki kat ürün uyguluyorum.Hem daha doğal duruyor hem de istediğim orta kapatıcılığı alabiliyorum.Her türlü uygulama şekliyle rahatça uygulanıyor ve güzel duruyor ama süngerle uygulamak için kapatıcılığı fazla az.Bu yüzden ben bb krem gibi elimle uyguluyorum bazen.Bunun dışında en iyi uygulama şekli fırçayla.Çok güzel dağılıyor ve kapatıcılığı çok azalmıyor.Kalıcılığı iyi.Çizgilerde çok fazla birikme yapmıyor.Bendeki rengi 10 Light Porcelain.Pembe alt tonlu açık ten rengi.Her ten ürününde olduğu gibi bunda da en açık rengi seçtim ama tam ten rengime uydu.Pembe alttonlu olduğu için de cildime uyum sağladı.Ürün güzel, özellikle günlük kullanım için ideal.Günlük makyaj için ve kapatıcılığa ihtiyacı olmayan ciltler için tercih edilebilecek bir ürün.

Rimmel London hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.








Yorum Gönder

4 Yorumlar