8x4 HOLLYWOOD PARFÜM DEODORANT İNCELEME YAZISI

 


Bazı deodorantların kokuları öyle güzel oluyor ki parfüm niyetine kullanıyoruz.Hem ter kokusunu önleme etkisi olup hem de kokuları güzel olunca bakım rutinimizin vazgeçilmezlerinden biri oluyor.Sıkça bitirdiğimiz bu ürünlerden beklediğimiz şeylerden biri de kokularının güzel olması oluyor.Bu ürünlerden bazısı sadece deodorant özelliği taşırken bazısı da parfüm ve deodorant etkilerini bir arada taşıyor.Bu ürünlerden biri olan 8x4'ün Hollywood Parfüm Deodorant'ını bu yazımda sizlere anlatacağım.



8x4 eşsiz ve kalıcı parfüm kokularını gün boyu süren deodorant korumasıyla birlikte sunar.Hollywood'un büyüleyici kokusu, yaban mersininin eşsiz üst notuyla başlar, ışıltılı ve elegan yaban gülüyle devam eder ve arka planda sıcak, odunsu misk notlarıyla son bulur.Ürün parfüm deodorant olarak geçiyor.Bu özelliğinden dolayı diğer deodorantlara göre kokusunun daha kalıcı ve baskın olduğunu fark ettim.Pudrasız ve leke bırakmayan özelliğe de sahip.Kıyafet üzerine sıkıldığında herhangi bir iz bırakmıyor.Ürünün kokusunda yaban mersini, yaban gülü ve misk bulunuyor.Yoğun sıktığınız zaman meyve kokusunu alıyorsunuz ama genel olarak hafif şekerli hatta vanilyalı bir koku geliyor.Hatta çok az parfümde rastlayacağımız bisküvi kokusuna sahip diyebilirim.Bu tarz bir koku vardı benim daha önce kullandığım ve benim favori kokularımdandır.Oriflame'ın Voyage Voyage Monaco Chic diye bir parfümü vardı.Kullanmayı çok severdim ve kaç şişe bitirdim bilmiyorum.Ama üretimden kalktı.Tesadüfen bu deodoranta denk geldim ve koku neredeyse birebir aynı olunca çok sevindim.Bir de parfüm gibi de yoğun ve kalıcı olunca bu üründen bol bol stokladım.Kokusu gerçekten çok güzel.Deodorant olmasına rağmen kokusu oldukça kalıcı.Hatta günlerce kalıyor diyebilirim.Deodorant etkisine bakacak olursak çoğu deo roll-ondan çok daha iyi koruyor.Ter kokusunu tamamen önlüyor.Hatta bu konuda baya iyi.Kullandığım çoğu ter kokusunu önlemeyi vaat eden deo roll-ondan başarılı çıktı.Gün boyunca bu koruma sağlıyor.Çok başarılı ve güzel bir ürün.Ben severek kullanıyorum.

8x4 hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Yaban mersini kokusu ve çok beğenmiş olman sayesinde ilgimi çekti, denk geldiğim an alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. yaban mersini, yaban gülü ve güzel diyorsun tamamdır :)

    YanıtlaSil
  3. içerik iyi, sen de iyi diyon, ya bunları ne çok tüketiyoz yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim😉Deodorant baya gidiyor🤷‍♀️

      Sil