ORIFLAME AMBER ELIXIR PARFÜM İNCELEME YAZISI

 


Sonbahar-Kış sezonuna geçiş yaptığımıza göre parfümlerimiz arasından daha ağır kokulu olanları kullanmaya başlayabiliriz.Aslında ben genelde ağır kokular kullanmayı pek sevmiyorum ama bazı kombinlere ve ortamlara yakışan kokular oluyor.Ben yaz kış genellikle çiçek kokuları kullanmayı severim.Ağır kokular genellikle migrenimi coşturduğundan bana iyi gelmez ve kendime de pek yakıştırmam.Eğer özel bir yere gideceksem çok nadir tercih ederim.Ama bu mevsimlere de ağır kokular gidiyor ne yalan söyleyeyim.Bugün elimde bulunan ağır-odunsu kokuya sahip parfümlerden biri olan Oriflame Amber Elixir Parfümü anlatacağım.




Oriflame'ın parfümlerini çok beğeniyorum.Uzun zamandır alışveriş yapmadığımdan şuan fiyat durumu nasıl bilemeyeceğim ama uygun fiyatlı parfümler arasında en iyisi diyebilirim.Hem çok iyi kokulara sahip hem de kalıcılık konusunda çok başarılı.Amber Elixir de Oriflame'ın en popüler parfümlerinden biri.Öncelikle şişesinin tasarımı çok güzel.Tam parfüme uygun şık bir tasarıma sahip.50 mllik bir ürün.Yoğun kokuya sahip olduğu için bir kere sıkmak bile kokunun oturmasına yetiyor.Bu yüzen baya gidiyor parfüm.Kokusu isminden de anlaşılacağı üzere mistik amber içeriyor.Bunun dışında kuşüzümü, mandalina, parlak heliotrop, duygusal misk ve tatlı badem kokuları da içeriyor.Kokusundan daha çok yoğun bir amber kokusu alıyorsunuz.Çok derinlerden hafif tatlı bir koku geliyor.İlk sıktığınızda amber kokusu siniyor.Ben kokusunu biraz odunsu diye tanımlayabilirim.Zamanla koku biraz daha hafifliyor.Ama kalıcılığı çok iyi.Gün boyu, hatta kıyafete sıkıldığında günlerce koku sıkıldığı yerde kalıyor.Sonbahar-Kış dönemi için yada özel günlerde bir tık daha ağır bir koku kullanmak isteyenler için tercih edilebilecek bir parfüm.Benim günlük olarak çok tercih edebileceğim bir koku değil.Aslında koku genel olarak güzel duruyor ama dediğim gibi ağır kokuları kendime yakıştırmıyorum.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Şişesine bayıldım, odunsu kokusu merak ettirdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şık😍Kokusu da o tarz kokuları kullanabilenler için hoş😉

      Sil
  2. ismi, şişesi güzelmiş ama ağır anladım, amber ağır olur zatensi :)

    YanıtlaSil