WELCOS PERFECT MAGIC BB CREAM İNCELEME YAZISI

 


Kore markalı bb krem almayalı uzun zaman oldu.Her markaya ulaşmak ve almak pek mümkün değil artık ama bazı kozmetik mağazalarında Kore markalarının satışı hala var.Kullandığım bb kremlerin arasında en iyi olanları Kore markalarına aitti.Bitirdikten sonra hem fiyatlarından hem de ulaşmak zor olduğundan almak pek mümkün değildi bu ürünlere ama Watsons'a Kore güzellik ürünlerinin geldiğini görünce Welcos markasının BB kremini denemek istedim.Marka'nın daha önce maskelerini denedim ve beğendim.BB kremini de tereddüt etmeden aldım.Bugün yazımda bu üründen bahsedeceğim sizlere.



Cilde kolaylıkla uyum sağlar ve makyajın kalıcılığını artırmaya yardımcı olur.İçerisinde SPF30 PA++ güneş koruması var.Doğanın gerçek saflığı tema alınmış ve lotus içeriyor.Ürünün paketlenmesi, tasarımı vs gerçekten çok güzel.Böyle uygun bir ürüne göre çok güzel hazırlanmış bir tasarım.50 mllik bir ürün ve haliyle baya gidiyor.İçinde bulunan güneş koruması benim cildim için yüksek olduğundan rahatlıkla kullanıyorum.Yapısı orta yoğunlukta.Cilde yayıldığında ağırlık yapmasa da hafif bir yoğunluğu var.Zamanla cilt emdikçe bu yapı hafifleşiyor ve ciltle bütünleşiyor.Bitişi ise nemli ve bu da cildin daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.Kapatıcılığı bir bb kreme göre iyi ama genel olarak baktığımızda orta kapatıcılıkta.Ekstra bir kapatıcı uygulanabilir.Ürün cilde uygulandığında ciltteki renk eşitsizliklerini gideriyor ve cildin ton açısından bütün durmasını sağlıyor.Uygulama sonrasında ise ciltte oldukça hoş duruyor.Ciltteki leke, iz ve koyulukları hafif örterken aynı zamanda doğal da bir görüntü sağlıyor.Fırça, sünger yada elle uygulandığında her türlü güzel sonuç veriyor ama ben bu ara bb kremleri elimle uyguladığımdan ve bu ürünü de öyle denediğim zaman güzel sonuç alıyorum.Diğer zamanlarda ise fırça tercih ediyorum.Kalıcılığı iyi ve gün boyu ciltte duruyor.Ürün tek renkli ve sarı alt tonlu bir ten rengi.Benim ten rengim açık ve renk, uyum sağladı.Ayrıca ürünün kokusu da çok hoş, pudralı bir kokuya sahip.Uzun zaman sonra Kore markalı bir bb kreme dönünce baya hoşuma gitti.Hepsinden aynı etkiyi alamıyorum tabi ama bu ürüne bayıldım.Elimin sıkça gittiği favori ürünlerimden.

Welcos hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. kore dizilerine hayran olsam da kozmetik ürünlerine başlamadım ama tamamdır saol :)

    YanıtlaSil