PROCSIN ANTI BLEMISH SKIN CARE OIL İNCELEME YAZISI

 


Akneye meyilli cilde sahip olduğumdan daha önce bu sorunu gidermek için birçok ürün denedim.Verimli sonuç aldığım birkaç ürün oldu ama bu süreç içinde de baya deneme yaptım.Akne tedavi sürecinde genellikle ürünler akneleri kurutmaya yönelik olduğundan ciltte de kuruluk yapabiliyor.Bir yandan cildinizi düzeltirken bir yandan da bu şekilde yan etkiler olabiliyor.Bu yüzden ya nemlendirme etkisi de olan bir ürün yada bu kurutan ürünlerin yanında sivilcelenme yapmayacak nemlendirici kullanmak gerek.Bir de sivilce tedavi sonrasında kalan lekeler için de ekstra bir ürün kullanmak gerekiyor.Tedavi sonrası lekelerle ben de bir müddet mücadele ettim ve bunun için de bir çok ürün denedim.Bu ürünlerden birisi de Procsin'in Anti Blemish Oil'i oldu.Ürün hakkındaki yorumlarımı bu yazımda sizlere anlatacağım.



Ürün leke karşıtı bakım yağı olarak geçiyor.İlerleyen yaşa bağlı ve çevresel faktörlerin ciltte oluşturduğu lekelerin giderilmesine yardımcı olur.Cilt lekelerini giderme özellikli bakım yağlarından formüle edilmiştir.Güneş lekeleri ve cilt lekeleri için üretilmiş.Canlı bir görünüm sağlar.Tasarımı Procsin'in bütün cilt bakım yağlarında olduğu gibi damlalıklı şeklinde ve içinde 22 ml ürün var.Çok uzun süre gidiyor.Ürünün yapısı hafif yağ şeklinde.Ciltte ağırlık yapmıyor.Mentollü bir kokusu var.İçerisinde bu kokuyu sağlayan bir yağ var mı diye baktım ama yoktu.Yağ, cilde gece kremi uygulanmadan 30 dakika önce uygulanıyor.Cildi anında nemlendiriyor ama bu nemi içerden sağlamıyor ve uzun süre kalmıyor nem.Yani nem konusunda çok başarılı değil.Ürün bir iki gün kullanımda bile hemen cildimin altında yağlanma ve cilt yüzeyinde pütür pütür görüntü oluşturdu.Ve ardından baya sivilcelenme yaptı.Bu ürünün yaptığı sivilcelenmeyle uzun süre mücadele ettim.Ürünü birkaç kez aralıklı kullanmıştım belki sivilcelenme bundan kaynaklanmıyordur diye ama sebebi buymuş.Ve benim cildimde yaptığı sivilcelenmeler baya ağır oldu.Uzun süre kullanmak istesem de belli bir süre sonra bırakmak zorunda kaldım.Ürünün özelliklerinde bulunan lekelere iyi gelme özelliğini de göremedim.Zaten ben sivilce izlerim için kullanıyordum.Olanları gidermedi ve yeni oluşturduğu için de benim cildime iyi gelen bir ürün olmadı.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. procsin listesine bunu almıyoruz piku :)

    YanıtlaSil
  2. Dermalmd Blemish treatment really works for me. I rarely get adult acne, but when I have an outbreak, I apply this On-the-Spot, and it really does work within 24 hours.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I havent heard that brand before but happy for you to got good results.

      Sil