PROSIN ALL DAY MAKYAJ TEMİZLEME BALMI İNCELEME YAZISI

 


Procsin ürünlerini incelemeye devam ediyorum.Son dönemlerde baya makyaj temizleme ürünü denedim.Makyaj temizleme suları, kremleri, yağları..Bir de balm yani daha katı yapıda olan makyaj temizleme ürünleri var.Bu tarz ürünü ilk kez Heimish ve Banila Co markalarında görmüştüm ama denemedim.Procsin'in Bahar Paketi'nden makyaj temizleme balmı çıkınca, denemek istediğim bir ürün olduğundan çok sevindim.Daha önce krem yapıda temizleyici denemiştim ama balmı ilk kez bu ürünle denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Ciltteki makyaj ve kir kalıntılarını derinlemesine temizler, temizleme sonrası cildi besler, nemlendirir.Temizleme balmını cildinize masaj yaparak kısa bir süre uygulayın.Balmın emildiğinden emin olduktan sonra yüzünüzü suyla yıkayın ve kurulayın.Yağ yada su bazlı tüm makyaj kalıntılarını temizler.Ürünün yapısı aşırı yoğun ve yağlı.Vazelin gibi diyebilirim.Cilde uygulayınca hemen yumuşamıyor.Biraz masaj yaptıktan sonra eriyor ama çok ağır ve yağlı bir tabaka gibi duruyor cilt yüzeyinde.Makyajı yumuşatıyor ama asla çıkarmıyor.Hatta yumuşattığını makyajı olduğu gibi cilde yapıştırıyor sanki.Ürün aşırı yağlı olduğundan sadece suyla durulanması mümkün değil.O şekilde durulanınca ne makyaj ne de balm ciltten arınmıyor.Jel temizleyiciyle temizlemeye çalıştığımda bile olmadı.Ciltten asla arınmıyor.Bir de elinize de bulaştığından, dokunduğunuz yada ürünün değdiği her yer yağlanıyor ve ürünü oralardan bile zor temizliyorsunuz.Ürünü ciltten tek çıkarma yöntemi nemli bir havlu yardımıyla temizlemek.Bu şekilde ürün de makyaj da kalıntı kalsa da çıkıyor.Ayrıca yoğun yağlı yapısından ve ciltte kalıntı bıraktığından cildimde sivilcelenme yaptı.Ürünü hevesle denedim ama hiç beğenmedim.Kullanımı zor, etkisi yok ve sivilcelenme yapması yüzünden ürünü kullanmaya devam edemedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. güzele benziyor teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü güzelmiş ama içerik kötü diyosun pekiii :)

    YanıtlaSil