ISANA YOUNG AKTİF KÖMÜR PEELING İNCELEME YAZISI

 


Kimyasal peeling için güzel ürünler keşfettiğimden beri elim çok nadir fiziksel peelinge gidiyor.Fiziksel peelingi genellikle cilt yüzeyimde pütür olduğu zamanlarda az sıklıkla kullanıyorum.Kimyasal peelingde cildime iyi gelen ürünleri bulmadan önce birçok fiziksel peeling ürünü denedim.Bunların bir kısmı işe yarasa da çoğundan net sonuç alamamıştım.Denediğim ürünlerden biri de Isana Young'ın Aktif Kömür Peelingi'ydi.Ürünün kömür içermesi de ürün hakkında dikkatimi çeken şeylerden biri olduğundan merakla denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Doğadan gelen aktif maddeli, siyah görünümlü ve soya yağ içerikli krem formüllü Power Peeling cildi derinlemesine temizler ve cilt görünümünü pürüzsüzleştirir.Lav taşlarından elde edilen ince mineral peeling tanecikleri sertleşmiş cilt tabakasını yumuşatır ve giderilmesini sağlar.Aktif kirlerin bağlanmasına yardımcı olur.Cildiniz derinlemesine temizlenir, hissedilebilir pürüzsüz bir görünüme ve ışıldayan bir tazeliğe kavuşur.Yağlı ciltler içindir.Ürünün yapısı hafif ve peeling tanecikleri de küçücük.Ama bu tanecikler oldukça fazla.Yapısı hafif ve tanecikler küçük olsa da ve ürün cildi yormasa da peeling esnasında yine de dikkat etmek lazım cilde zarar vermemesi açısından.Peelingden daha iyi etki almak için temiz cilde uygulama yapmak daha iyi.Eğer ciltte makyaj kalıntısı varsa ürün tek başına bu kalıntıları temizlemede başarılı değil.Ürün güzel peeling yapıyor ama çoğu fiziksel peeling ürünü gibi benim cildimde derinlemesine temizlik yapmadı.Sadece cilt yüzeyindeki pütür ve ölü derileri arındırıyor ama gözenekleri ve siyah noktaları derinlemesine temizlemiyor.Sadece cilt yüzeyine yakın siyah noktaları temizliyor.Cildi pürüzsüzleştirme ve yağdan arındırma konusunda başarılı olsa da derinlemesine temizlemediği için çok sevemedim ürünü.Bir de üründe yoğun bir şeftali kokusu var ve ciltte de bir müddet kalıyor bu koku.Beni biraz rahatsız ettiğinden kokusunu da sevmedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Isana hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar