EYLÜL BİTENLER 2021

 


Bu sene her ay olduğu gibi eylül de hızlı bir şekilde geçti.Eylül ayı kendi açımdan orta yoğunlukta ama birçok şey de denediğim ve bitirdiğim bir ay oldu.Hatta çöpe giden ürünler de var bunların içerisinde.Bloga yoğunlaştığım bir dönem olduğundan ve son dönemlerde de biraz ürün incelemelerine ağırlık verdiğimden denediğim ve sık sık kullandığım ürünlerin sayısı oldukça fazla.Bunlar arasından bitenleri ve kullanıp bana iyi gelmeyen, çöpe giden ürünler hakkındaki yorumlarımı bu yazımda sizlerle paylaşacağım.



Duru Argan Yağı & Kil Duş Jeli*- İçerisinde kilden gelen mineraller, argan yağı ve tanecikler ile tıkanmış gözeneklerinizin temizlenmesine ve cildinizin parlaklık kazanmasına yardımcı olur.Duru'nun duş jellerini genel olarak çok beğeniyorum.Bu ürün de argan yağı ve killi olunca ilgimi çekmişti.Argan yağı cildi besleme açısından oldukça güzel bir içerik.Kil ise ciltteki fazla yağı almada ve cildi temizlemede oldukça başarılı.Bu ürün ise cildi hem çok iyi temizleyip hem de güzel peeling yapıyor.Cilt yüzeyindeki pütürleri ve ölü derileri gideriyor.Bunun yanında cildi kurutmuyor.Aksine yumuşacık yapıyor.Kokusu hem kil hem argan yağının kokusunu içerirken biraz da şekerli bir koku da içeriyor.Çok uzun olmasa da kokusu kalıcı.

Bee Beauty Anti Transpirant Roll On Powder*- Alüminyum tozu içermeyen özel formülü sayesinde terlemeyi engellemeden koltuk altında oluşan kötü kokuları önler.Uzun süre hoş koku ve ferahlık sağlar.Hayvan deneyi yapmadığı için, uygun fiyatlı olduğundan ve sağlık açısından katı yapıdan çok sıvı olan roll onları tercih etmeye başladığımdan bu ürünü tercih etmiştim.Kokusu çok güzel.Ama uygulamadan sonra biraz ıslak kalıyor.Terlemeyi önlemiyor dediği gibi.Kokusu bir müddet kalıyor ama ter kokusunu örtmüyor.Bu ürünü kullanmadan önce ter kokusuyla alakalı bir problemim yoktu ama bunu kullanırken ter kokusu problemi yaşadım.Şimdi başka bir ürüne geçtim ve problem nedense geçti.Ben de işe yarayan bir ürün değildi ve tekrar almayacağım.

Rebul Ice Refreshing Kolonya*- Rebul'un bu spreyli kolonyalarını eskiden beri sık sık kullanırım.Aralarından en çok Bouquet olanını seviyorum ama değişik bir koku da deneyeyim dedim.Bu Ice olanın  kokusu ferah ama biraz maskülen kokuya sahip.Hem ferah hem de yoğun bir koku gibi düşünülebilir.İlk kullandığım zamanlarda seviyordum ama şimdi ağır gelmeye başladı.Bir de alalı baya oldu.Bu yüzden çöpe gidiyor.


Bee Beauty Canlandırıcı Yüz Toniği*- Cildi temizlemeyi ve nemlendirmeyi vaat eden bir ürün.Aloe vera ve salatalık özleriyle de cilde ekstra etkilerinin olması bekleniyor üründen.Ürünü günlük bakımımda tonik olarak tercih ettiğimde ve düzenli kullandığımda aşırı sivilcelenme yaptı.Ayrıca uygulama sonrasında da cildimde yapış yapış his bıraktı.Normalde 7 Tonik Tekniğinde kullandığımda bir sıkıntı olmamıştı ama düzenli olarak kullanınca nedense baya problem yaşadım.

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyici- Su gibi yapıya sahip hafif bir ürün.Gözleri yakmadan ve tahriş etmeden göz makyajını çok güzel temizliyor.Ağır göz makyajlarımı bile çok rahat bir şekilde çıkardı, gözüme ve göz çevreme zarar vermedi.

Note Deep Black Mascara*- Plastik ve ortası eğimli fırçaya sahip bir rimel.Kirpikleri çok güzel tarıyor ve kıvırıyor.Kirpiklerin daha uzun görünmesini sağlarken yapay durmayan ve günlük kullanıma uygun hoş bir hacimli görünüm katıyor.

Givenchy Le Rouge 304 Manderine Bolero Tester- Yoğun renge, hafif mat yapıya ve deri kaba sahip olduğu yazıyor üzerinde.Gerçekten renk oldukça yoğun.Tam kullanımda baya renk verirken az kullanımda da renk alabiliyorsunuz.Ben genellikle hafif uygulayıp renk katmak için kullandım.Bir de allık olarak da denedim iki şekilde de çok iyiydi.Rengine nar çiçeği rengi gibi diyebliriz.Canlı ve şirin,  turuncu- kırmızı arası bir renk.Yapısı da özelliklerinde belirtildiği gibi mat.

Yves Rocher Sensitive Camomille The Corrective Green Cream Tester- Hassas ve kızarıklığa meyilli ciltler için.Papatyanın doğal kokusunu içerir demişler.Ürün yeşil bir krem.Yves Rocher'deki çalışan, ürünü önce elimde biraz karıştırıp öyle sürmemi, bu şekilde ürünün yeşil durmayacağını söyledi.Bende de ara sıra kızarıklık olur.Bu ürünü yaz makyajlarımda pudra altına ve cildimdeki kızarık bölgeleri yatıştırması açısından kullandım ama bende pek etki etmedi.Kızarıklıklarıma çok faydası olmadı.Daha çok baz olarak kullanmayı tercih ettim bu ürünü.


Benri Disk Pamuk*- Uzun süredir bu makyaj temizleme pamuklarını kullanıyorum ve çok memnunum.Yapısı kalın ve oldukça dayanıklı.Uygulama esnasında herhangi bir pamuklanma olmuyor.Çok başarılı ve genellikle bunu tercih ediyorum.

Benri Mendil*- Yapısı yumuşak ve ince.Dayanıklı bir mendil.Benri'nin pamuğu gibi bu tarz mendil-ıslak mendil gibi ürünlerini de beğeniyorum.İndirime girdiğinde aldığım ürünlerden biri.

Maylo Looney Tunes Mendil- Biraz değişiklik yapayım dedim ve desenli pakette mendil aldım😄 Markette mendil alacağım kısma geldiğimde Maylo'nun Looney Tunes karakterli mendillerini gördüm.Bu sefer bundan aldım.Bunun da yapısı yumuşak ve oldukça dayanıklı.

Roll Bant Klasik- Yine ayakkabı faciası yaşadığım bir aydı.Anladım ki uzunca süre yürüdüğüm zamanlarda bantsız çıkmamam gerekiyor.Plastiklerden çok bez yapılı olanları daha çok seviyorum ve yapıştırdığımda yara olan kısmı bu şekilde daha az hissediyorum.Bu ürünün de yapısı çok dayanıklıydı ve yara olan kısma uyguladığımda acı falan hissetmedim.Zaten son zamanlarda sık sık da bu ürünü alıyorum.

Footease by Watsons Jel Ayak Koruyucu Bant- Aslında bu jel bantlar ayak arkasını korumada çok daha başarılılar.Tüm gün yürüyünce bile bir şey hissettirmiyorlar.Daha önce Gratis'ten aldığım ve memnun kaldığım bir jel bant vardı.Onda yanlış hatırlamıyorsam 3 ürün vardı.Bunda 6 ürün var ve daha uygun fiyatlıydı bir de bunu deneyeyim dedim ve memnun kaldım.Aynı şekilde bu da gün boyu ayak arkasındaki yara olan kısmı hiç hissetirmedi ve rahat yürümeye yardımcı oldu.Biraz çıkarması zor ama ben ürünü genel olarak beğendim.


3x Rituel de Beaute Burun Bandı*- Sıkça kullandığım ve siyah noktalara güzel etki eden ürünlerden biri.Ama son kullandıklarım biraz garipti.Elimde kalan eskilerden miydi bilemiyorum ama ne cilde yapıştı ne de burun üzerindeki siyah noktaları aldı.Son birkaç üründen etki alamadım ama bir paket daha alıp deneyeceğim.Bu elimde kalan son paketti umarım yenisi iyi çıkar.

Watsons Love My Glow Snail Kağıt Maske- Salyangoz özlü ürünler cildime çok iyi geliyor.Bu maske de öyleydi.Sanki yenilenmiş ve cildimin daha canlı görünmesine yardımcı olmuş gibi hissettim.Ayrıca bu maskelerin çoğunda olduğu gibi bu da cildime müthiş bir nem sağladı.

Benim eylül ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar