EYLÜL FAVORİLERİM 2021 (KOZMETİK, MEKAN, ATIŞTIRMALIK, MÜZİK)

 


Yaz ne kadar çabuk geçti.Aynı şekilde 2021 de o kadar hızla geçti ki ne zaman ekim ayına geldik anlamadım.Eylülde sonbaharı hafif hafif hissetmeye başlamıştık ama artık ekimin de gelmesiyle havalar iyiden iyiye sonbahara geçiş yaptı.Yaza bir hoşçakal bile diyemedik sanki😢 Sonbahar benim mevsimler arasında en az sevdiğim olsa da mümkün olduğu kadar modumu yüksek tutacak şeyler yapmaya çalışıyorum.Sizde de öyle mi bilemiyorum ama kapalı hava anında modumu düşürüyor ve benim için hiçbir şey yapmama bahanesi oluyor.Son birkaç senedir biraz olsun sevdiğim şeylerle kendimi motive edip bu mevsimi güzel geçirmeye çalışıyorum.Bu sene de öyle geçecek gibi.Hatta şuan yağmur çiseliyor ve arka planda Harry Potter film müzikleri eşliğinde bu yazıyı yazıyorum.Yani az biraz keyifli hale getirmişim😅 Eylül ayı benim için güzel geçen bir aydı.Bu ayda yeni ürünler denedim, yeni mekanlar keşfettim, yeni şarkılar dinledim ve yeni tatlar denedim.Bunlar arasından favorim olanları sizlerle paylaşmak istedim.



Kozmetik Favorilerim;

Daiso Puffs Mor Üçgen Sünger- Daiso'nun makyaj süngeri seti içerisinden şekil şekil sünger çıkmıştı.Bir kısmını kullanmayı çok seviyorum ama bazılarını kullanmak neredeyse imkansız.Geçtiğimiz ay fondöten uygulamalarımda bu sette bulunan mor renkli üçgen kesim bir sünger kullandım.Yapısı yumuşacık.Cildi yormuyor.Fondöteni iz bırakmadan ve ürün emmeden eşit ve çok güzel dağıtıyor.Bu süngerle uygulama sonrasında fondöten gerçekten çok hoş duruyor.

Ecotools Sheer Blush Allık Fırçası*- Seyrek kıllı bir allık fırçası.Bu fırçayı genellikle krem allık yada pigmentasyonu çok yüksek olan allıkları uygularken kullanıyorum.İnanılmaz güzel dağıtıyor.O fazla pigmenti yansıtmıyor ve fazla rengi kolaylıkla dağıtmayı sağlıyor.Eşit ve çok hoş bir allık görüntüsü sağlıyor.

Art Net Far Fırçası No:25*- Yassı ve geniş şekle sahip.Kılları yumuşak ve şekli de hafif eğimli.Farı çok güzel dağıtıyor.Özellikle gölge gibi far dağıtmayı seviyorsanız bu fırça bu işlem için çok iyi.Çok eşit dağıtıyor ve far bu fırçayla uygulamadan sonra çok güzel duruyor.Uygun fiyatlı ve göz makyajını profesyonel şekilde yapmaya yardımcı güzel bir fırça.


Dermokil Havyarlı Soyulabilir Kil Maskesi*-  Son kullandığım burun bantlarında problem yaşayınca ve bunlar hiçbir şekilde işe yaramayınca Dermokil'in siyah maskesine geri döndüm.İlk kullandığımda da çok beğenmiştim.Gerçekten muhteşem etkiye sahip.Bantlardan çok daha iyi sonuç veriyor.Çoğu gözeneğe ve siyah noktaya ulaşıp derinlemesine temizliyor.Ben burun üzerimde denedim ve neredeyse bütün siyah noktaları temizledi.Ayrıca cildi yormuyor da.Çok başarılı bir ürün.

English Home Pure El Kremi- English Home'u sık sık gezerim.Terapi gibi geliyor🥰.Hemen hemen her ürününü çok beğeniyorum ama son dönemlerde çıkardığı kokulara hayranım.Bu kokuları seri şeklinde yapıyorlar.Kolonyası, oda kokusu, dolap kokusu, kremi, sabunu her şeyi oluyor.Aralarından birçok beğendiğim koku var.Bunlardan biri de Pure kokusu.Oda kokusu, kolonyası, sabunu efsane kokuyordu.Ama denemek için ilk önce el kremini aldım.Uyguladığınızda bu kokuyu yoğun bir şekilde alıyorsunuz ve kalıcılığı iyi olduğundan üzün süre kalıyor koku.Pudramsı ve çok hoş bir kokuya sahip.Elleri de çok güzel nemlendiriyor.


Wet n Wild Mega Cushion Yellow*- Cushion ten makyaj ürünlerini diğerlerinden daha çok seviyorum.Uygulaması kolay, uyguladığımız süngerinden midir nedir diğerlerine göre çok daha güzel duruyor ciltte.Bir de kısa sürede çok güzel ten makyajı yapılabiliyor.Uzun zamandır cushion fondöten kullanmıyordum.Geçtiğimiz ay Wet n Wild'ın Cushion şeklinde çıkardığı renk eşitleyicisini fondöten gibi kullandım.Bendeki rengi sarı alt tonlu olduğundan sırıtmadı cildimde.Hatta aydınlık bir görüntü verdi.Hafif de ışıltısı vardı ve cildi çok sağlıklı gösterdi.Kapatıcılığı zayıf olsa da ciltte muhteşem duruyor.

Skin79 Diamond Collection The Prestige BB Cream- Bu bb kremi koleksiyonumda biraz geç keşfetmiş olabilirim.Kore bb kremlerinin ciltte duruşu ayrı bir güzel oluyor.Bu da öyle bir ürün.İçinde ufak ışıltılar var ve cilde doğal ışıltılı bir görüntü sağlıyor.Ben genellikle elimle uyguluyorum ve ciltte inanılmaz hoş duruyor.Kapatıcılığı iyi.Gün boyu da kalıcı.

Loreal 24H Concealer Pomade Peach- Son dönemlerde, mevsim geçişleri benim uykumu da etkilediğinden, uyku düzenim bozulunca benim göz altı koyulukları gün yüzüne çıktı🙄 Bir de birkaç tane sivilce de merhaba deyince o bölgeleri kapatmak için renk eşitleyici kullanmak istedim.Loreal'in pomad şeklindeki kapatıcı serisinde turuncu renkte bir renk eşitleyici var.Kapatıcı öncesinde bunu göz altlarıma ve sivilce izlerimin üzerine uyguladım.Üzerine kapatıcı sürdüğümde o kısımlardaki lekelerden ve koyuluklardan eser yoktu.Tam kapacılık sağladı.Ayrıca kapatıcı altından da rengi belli olmadı ve gün boyu o şekilde kaldı.Ayrıca ürünü far olarak da kullandım ve çok hoş durdu.


Mekan Favorim;

Tebessüm Kahvesi- Geçtiğimiz ay çok güzel bir kafeye gittim.Master Chef Türkiye'de bahsi geçen Tebessüm Kahvesi'ni çok merak ediyordum.Geçen ay tonla yeni kafe keşfetmeme rağmen tekrar tekrar gittiğim tek yer burası oldu.İlk gittiğimde kahve istemiştim ve yanına kurabiye tabağı önerdiler.Tabi ki kabul ettim😄Kahveyi çok beğendim ama kurabiyeler gerçekten efaneydi.Yok böyle bir lezzet.Tabağın içinde sade, kakaolu ve tuzlu kurabiye vardı ve hepsine bayıldım.Ayrıca çalışanlar da çok ilgililerdi.Çok memnun kalınca ve lezzetlere bayılınca tekrar gittim ve yine aynı kurabiyelerden aldım🤭Giderseniz mutlaka deneyin.Gerçekten çok özenle ve lezzetle hazırlamışlar.Fiyatları da gayet uygun.Çok beğendiğim bir mekan oldu.Yolum düşerse yine sıkça uğrayacağım.


Atıştırmalık Favorilerim;

Migros Kruvasan ve Çörek- Migros Hemen'in fırın kısmında efsane ürünler var.Ben son dönemlerde kruvasana sardığımdan oradan birkaç kere sipariş ettim.İlk denediğim çikolatalı kruvasanıydı ve çok güzeldi.Hamuru oldukça taze ve zaten sıcak getiriyorlar.Boyutu da baya iyi.Bir de içinde dolgu olmayan tuzlu diyebileceğimiz kruvasanını denedim.O da çok güzeldi.Hamurları gerçekten çok taze ve çıtır çıtır oluyor.Kahvaltıda yada çayın yanına baya iyi gidiyor.Bir de çikolatalı fındıklı çöreği var.Bu da aynı şekilde çıtır çıtır bir hamura sahip.İçindeki çikolata dolgusu oldukça fazla.Üzerinde de çikolata parçaları ve fındık var.Bu da ısıtılıp geliyor.Tadı çok güzel.Geçtiğimiz ay çayın yanına sık sık bunlardan aldım.Fiyatları da uygun geldi.Kruvasandan bıkana kadar da sık sık yiyeceğim bunlardan sanırım😅


Ülker Çikolata İstanbul Serisi- Bu çikolatalar resmen 280 gram😮 Birileri çikolata bağımlılarını duymuş olmalı ki artık istediğimiz büyüklükte çikolata üretilmiş😂 İlk gördüğümde hayran kaldım.Şok markete belli alışveriş tutarının üzerine 15 liraya geliyordu.Benim tercihim tabi ki sütlü çikolatadan yana oldu.Ben bu sütlü çikolatanın tadını daha iyi almak için, daha kalın olduğundan kare olanı tercih ediyorum.Bu serideki çikolata ondan da kalın.Bir karesi kocaman.Tadı inanılmaz güzel.Ülker sütlü çikolatanın o muhteşem tadını fazlasıyla alıyorsunuz🤤 Ben bayıldım.Neredeyse bir haftada bitti diyebilirim🤭


Müzik Favorim;

Lee Hi | My Love- Geçen ay Sopung'a da gitme şansım oldu.Yemek yerken bir yandan arkada Kore müzikleri çalıyor tabi.Kpopla çok alakam yok.Eskiden takip ederdim ama son dönemlerin şarkılarından haberim yok.Çalan şarkıları da pek bilmiyordum tabi.Ama Kdrama şarkılarına bayılırım ve izlediğim dizilerin müziklerini de sık sık dinlerim.Çalan şarkılar yavaş yavaş Kdrama müziklerine kaymaya başladı ve benim de aralarında bilip mırıldandıklarım oldu.Bir ara Moon Lovers şarkılarını çaldılar ve Lee Hi'ın My Love şarkısı acayip hoşuma gitti.Daha önce dinlemiştim ama geçtiğimiz ay daha sık dinledim ve çok hoşuma gitti.Hoş, slow bir şarkı.Ben Lee Hi'ın sesini ilk çıktığından beri çok beğenirim.Bu şarkıya da çok yakışmış.

Benim Eylül Favorilerim bunlardı🧡 Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur🥰

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Tebessüm Kahvesi, İstanbul'da mıdır?

    YanıtlaSil
  2. üçgen, blush, cushion, not aldıım :)

    YanıtlaSil
  3. Tebessüm Kahvesi'ni ben de Masterchef'ten görmüştüm ve çok beğenmiştim. İstanbul'a gelirsem gitmek istediğim yerler arasında ve senin dediğin gibi kurabiyeleri mutlaka deneyeceğim, kurabiye aşığı biri olarak ben de hayır demem:))) Ülker'in çıkardığı İstanbul çikolatalarını da birkaç gün önce gördüm, çok güzel görünüyor, henüz almadım:))) Keyifli bir yazı olmuş, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyelerini denersen beğeneceğinden eminim😉Ülkerin bu serisi sürekli satışta olmalı🥰Teşekkür ederim🧡

      Sil