RIVAL DE LOOP HYDRO BOOSTER 7'Lİ BAKIM KAPSÜLLERİ İNCELEME YAZISI


Soğuk havalara ani geçiş yaptığımız için cildimizde kuruluklar başlamış olabilir.Benim cilt tipim karma-yağlı olmasına rağmen bu dönemde cildimde baya kuruluk yaşadım.Hatta cildimde pul pul dökülmeler bile oldu.Böyle olunca elimde bolca nemlendirme etkisi olan ürünleri cilt bakımıma ekledim.Yoğun kuruluk olduğundan anında etki eden ve nemi uzun süre tutan ürünleri kullanmaya çalışıyorum.Bu yazımda sizlere yoğun nem etkisi vaat eden ürünlerden biri olan Rival de Loop Hydro Booster Kapsülleri anlatacağım.



1 haftalık kür için 7 adet kapsül içermektedir.Su bazlı olduğundan nem kaybı olan her cilt tipine uygundur.Nem kaybından dolayı oluşan ince çizgileri düzeltir, esneklik kazandırır.E vitamini ve ginkgo ekstresi serbest radikallerden korur.Zeytinden elde edilmiş squalin yağ dengesini korur.Düzenli kullanım halinde cilt durumu ölçülebilir bir şekilde düzelir.Ürünün öncelikle bu şekilde kapsül halinde olması oldukça ilgimi çekti.Aynı ilaçlar gibi tasarlanmış.Kapsülü çıkardıktan sonra üst kısmını çevirerek kopartıyorsunuz.Ürünü elime aldığımda yapısının baya ağır olduğunu fark ettim.Su bazlı diyor ama bana yoğun yağ yapıdaymış gibi geldi bana.Cilde uygulandığında da bu yoğun ve ağır yapıyı hissediyorsunuz.Serum yada daha hafif yapıdan ziyade cildinize yoğun, nemlendirici bir yağ uygulamış gibi oluyor.Ama bu yapıdan dolayı da cildi anında nemlendiriyor.Bu nemi de ciltte uzun süre muhafaza ediyor.Ciltteki kuruluğu anında yok ediyor ve o kadar güzel nemlendiriyor ki tekrar kuruluk oluşmasını önlüyor.Ama ürün ciltte baya geç emiliyor.Bir kapsülün tamamını yüzüme uyguladım ben.Zaten etkili olan ürünü bir de bolca uygulayınca baya etki gösterdi.Ürünün nemlendirmesi o kadar iyi ki ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç kalmıyor.Uygulama sonrasında cildin daha nemli, sağlıklı ve ışıl ışıl görünmesini sağlıyor.Bilemiyorum bu konularda etkisi var mı ama bu ürünü düzenli kullanırken cildimdeki ton farkının azaldığını, sivilce izlerim küçüldüğünü fark ettim.Sanki biraz niasinamid etkisi aldım üründen.Gerçekten oldukça başarılı bir ürün.Özellikle cildi hızlı bir şekilde nemlendirmek için oldukça kullanışlı.

Rival de Loop hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.


 

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Güzele benziyor ürün. Ben sivilce için ilaç kullanmaya başladım. Doktor 7 8 ay sürer dedi de 1 ay kullandım, gitmeyeceğim tekrar. Yüzümü yıkadıktan sonra sanki yapışkan sürmüşüm gibi yapış yapış oluyor yanak çene bölgem, dudakları da aşırı kurutuyor bu ilaç. Hatta kollarımda döküntüler oldu. 1 ayda bıktım. Başka ne kullansam bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya ağır bir ilaç olduğunu duymuştum.Bana da önermişti doktorum ama yan etkilerinden dolayı istemedim.Bence doktoruna danışıp krem-ilaç tarzı bir ürüne geçip geçemeyeceğini sorabilirsin🧡Geçmiş olsun.

      Sil
  2. En kısa zamanda bu ürüne gidip bende bir bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirme konusunda çok iyi böyle bir şey arıyorsan sevebilirsin😉

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. alla alla yaa bunları senin instada da gördüm, çok ilgimi çekti, saol :)

    YanıtlaSil