NOTE REJUVENATING FOUNDATION İNCELEME YAZISI

 


Fondöten, makyajda kullanmayı en sevdiğim ürünlerden biridir.Çeşit çeşit denemeyi severim ve birçok da fondöten denemişimdir.Buna rağmen aralarında hem etki olarak hem renk uyumu olarak çok azını uzun süreli kullandım.Fondötende genellikle aradığım şey tam kapatıcılık, hafif yapı ve ciltle uyumu oluyor.Bitişinin mat yada nemli olması arasında tercihim yok.Yapacağım makyaja göre bu değişiyor.Bu yazımda sizlere denediğim fondötenlerden biri olan Note Rejuvenating Fondöten'i anlatacağım.





Note markasını genel olarak çok beğeniyorum.Hemen hemen her ürünü oldukça güzel ve sanki profesyonel makyajlar için tasarlanmış gibi duruyorlar.Ben özellikle ten makyajı olarak Note'un ürünlerini denemeyi seviyorum.Daha önce BB serisinden kapatıcı ve BB kremini deneyip anlatmıştım.Bunların dışında fondötenlerini de merak ediyordum.Bu fondöteni gençleştirme ve yenileme özelliklerine sahipmiş.Ürünün içerisinde de SPF 15 güneş koruması var.İçerisinde az da olsa güneş koruması olan ten ürünlerini bir tık daha fazla seviyorum.Fondötenin yapısı kalın ve yoğun.Cilde uygulandığında ve dağıtıldığında bu kadar yoğun kalmıyor.Bitişi oldukça hafif ve mat görünüşlü.Buna rağmen cildi çok kuru göstermiyor.Ürünün kapatıcılığı çok iyi.Ekstra kapatıcıya ihtiyaç bile olmuyor.Ciltteki koyuluk ve izleri tek başına kapatıyor.Ürünü uyguladıktan sonra anında oksitleniyor ve rengi koyulaşıyor.Cildime ilk sürdüğüm renkle dağıttıktan sonraki renk arasında bir miktar fark oluşuyor.Bunu pek sevmesem de bu görünüşün çok sırıtmaması için aslında her zaman  uygulanan tekniği uyguluyorum.Fondötenden yeterli miktarda alarak cildime nemli bir makyaj süngeriyle uygulama yaptığımda o renk farkı çok sırıtmıyor.Sebebi çok iyi ve eşit dağılması olabilir.Çünkü fırçayla uygulamada fondöten bölge bölge koyu bölge bölge açık renklerde kalıyor ve eşit dağılmıyormuş gibi oluyor.Normalde yoğun fondötenleri fırçayla uygulamayı sevsem de bu ürünün kesinlikle nemli bir makyaj süngeriyle uygulanması gerektiğini düşünüyorum.Ürünün sevmediğim özelliği gözenekleri biraz belli etmesi.Bu şekilde gözeneklerin belli olduğu bir görüntü de cildi biraz daha yaşlı gösterebiliyor.Altına gözenek görünümünü azaltan bir baz uygulanarak kullanılabilir.Ürünün bendeki tonu 02 Natural Beige.Sarı alt tonlu, açık-orta tonlarda bir ten rengi.Fondötenlerde en açık rengi kullanan biri olarak acaba koyu olur mu diye düşünmedim değil.Aslında ilk uyguladığımda ten rengime çok yakın bir tonda oluyor ama dediğim gibi renk zamanla koyulaştığından biraz daha sarı bir renge dönüşüyor.Ürünü az uygulayarak bu görünümün tuhaf durmasını önlüyorum.Bir de daha çok yaz makyajlarımda kullanmayı seviyorum.Bu arada ürün çok hoş pudralı bir kokuya sahip.Genel olarak ürünü beğendim.Bir açık rengi olsaymış nasıl olurmuş dedim ama üründe oksitlenme varsa o da koyulaşır büyük ihtimalle.

Note hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. rejevuenete, gençleşmek demek, note marka, peki bu iyimiş :) ya ne güzel oluyor böyle, sen hepsini deniyon kullanıyon, bize de seçmek kalıyooo :) kolaylık bizeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim keyifle okuyun ve keyifle seçin efenim😅

      Sil