REVOLUTION CONCEAL & DEFINE KAPATICI İNCELEME YAZISI

 


Kapatıcı makyaj ürünleri arasında en çok kullandığım üründür.Çeşit çeşit denemeyi sevsem de genelde kapatıcılığı yüksek olanları daha çok seviyorum.Bu etkiye sahip elimde birçok kapatıcı var ve elim genellikle bunlara gidiyor..Günlük kullanım için biraz ağır etkiye sahip olsalar da yorgun göründüğümüz günlerde biraz daha fazla örttüğü için daha iyi oluyor.Bugün de sizlere ilk çıktığı dönemde çok merak ettiğim Revolution Conceal and Define Kapatıcıyı anlatacağım.



Ürün hem kapatıcı hem de kontür ürünü olarak tasarlanmış.Aydınlatmak için kullanılabilecek kadar açık tonlar, kapatıcı olarak kullanılabilecek ten renkleri ve kontür yapabilecek kadar koyu tonlara sahip bir seri.Oldukça geniş renk skalası var.Ürünün ambalajı da şık tasarlanmış ben baya beğendim.Bunun dışında uygulama yapılan süngeri oldukça büyük.Tarte'ın Shape Tape kapatıcısına muadil olarak gösteriliyor bundan dolayı.Uygulamak kolay.Süngerle daha geniş uygulama yapabiliyorsunuz ama ürünün kapatıcılığı yüksek olduğundan az bir miktar yetiyor.Yapısı likit ve oldukça yoğun.Tek bir nokta bile kapatmaya yetiyor.Göz altını, sivilce izlerini, ciltteki renk eşitsizliklerini çok güzel kapatıyor.Oldukça yüksek kapatıcılığa sahip.Parmakla kolayca dağıtılabiliyor ve kapatıcılık en yüksek bu uygulamayla alınıyor ama fırça ve süngerle de çok güzel dağılıyor.Ama yapısı baya kuru.Göz altında ve uygulanan diğer bölgelerde kuruluk varsa acayip belli ediyor.Benim göz altım çok kuru olmamasına rağmen pul pul görüntü oluştu.Ayrıca gün içinde de çizgilerde birikme yapıyor.Kalıcılığı iyi.Tüm gün silinmeden duruyor.Bir de ürünün diğer güzel özelliği vegan olması.Kapatıcılık açısından çok beğendiğim bir ürün oldu ama çizgilerde birikme yapması ve kuruluğu belli etmesi açısından çok sevemedim.

Revolution hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Bendeki rengi;

C1- Tabi ki de serideki en açık rengi aldım😂Ama maalesef bu renk bana bile fazlasıyla açık kaldı.Ne pembe ne de sarı alt tonlu.Tam bir ten rengi.Uygulandığında baya aydınlık bir görüntü katıyor.Renk neredeyse beyaz duruyor diyebilirim.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. madem öyle tamams not aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Revolutıon markasının ürünleri güzel, geçen ay kardeşim aldı far paletini ve oldukça memnun kaldı. Hayvanlar üstünde deney yapmayan marka olması ise ayrıca sevindirici:))) Senin yazın sayesinde artık bir şey alırken daha dikkat ediyorum ve etrafımdaki insanlara da söylüyorum:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel oluyor🥰Ne mutlu bana çok sevindim gerçekten😍Teşekkür ederim🥰

      Sil