DELECTABLE BY CAKE BEAUTY EVERYTHING BALM İNCELEME YAZISI

 


Cildimizin kuruluğunu yoğun bir şekilde hissettiğimiz dönemlerdeyiz.Cildim yağlı olsa da soğuk havalarda ben de bazen yoğun kuruluk yaşıyorum.Bu kuruluk yüzümde dudaklarımda ve ellerimde yoğun olabiliyor.Hepsine ayrı ayrı ürün kullanıyorum haliyle.Ama Delectable by Cake Beauty markasının Everything Balm diye bir ürünüyle tanıştım ve bu ürün, adı üstünde, cildinizin birçok bölgesinde kullanabileceğiniz bir balsam.Ben sadece dudak nemlendiricisi olarak düşünmüştüm ama ciltte birçok yerde kullanılabilecek bir ürün olarak geçiyormuş.Bu ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim sizlere.



Everything balm, yani cildinizde birçok yerde kullanabileceğiniz nemlendirici balsam.Kurulukları giderir, çatlakları onarır, dudakları parlatır, topukları yumuşatır, kaşları şekillendirir, kütikülleri onarır, elmacık kemiklerini belirginleştirir, koyu halkaları aydınlatır, kuruluğu onarır.Ürünün üzerinde yazan özellikler bunlar.Gördüğünüz gibi bol nem ve ışıltı vaat ediyor.Zaten üzerinde ürün, şişelenmiş parlaklık olarak tanıtılmış.Ürünün yapısı çok yoğun.Neredeyse Vazelin kadar ağır bir yapıda.Ama sürdükçe yağ gibi eriyor ve daha hafif bir yapıya dönüşüyor.Yaydıktan sonra ciltte ağır ve yapış yapış bir his kalmıyor.Oldukça yağlı bir yapıya sahip ve böyle olunca da uygulandığı bölgeyi anında yoğun bir şekilde nemlendiriyor ve parlak bir görüntü katıyor.Bu nem bir müddet idare etse de uzun vadeli nem sağlamıyor ve daha sonra oluşacak kuruluğu önlemiyor.Sadece günlük olarak nemlendirip o nemi gün içinde koruyor.Ürünün, cildi içeriden nemlendirdiğini düşünmüyorum.Özelliklerinde bahsedildiği bölgelerde denedim.Teker teker onlardan bahsedeyim.Dudakları anında nemlendirip kuruluğu gideriyor, dudak parlatıcısı görüntüsü katıyor.Kütiküllere uygulandığında anında nemlendiriyor ve yumuşatıyor.Elmacık kemikleri üzerinde denediğimde de, yoğun nem sağladığından doğal bir ışıltı katıyor ama ben aydınlatıcı olarak kullanmam.Göz altlarını çok iyi nemlendiriyor, özellikle mat yapıda bir kapatıcı kullanacaksanız öncesinde göz altlarını bu ürünle nemlendirebilirsiniz, ama aydınlık görüntü katmıyor.Topukları anında nemlendirip yumuşacık yapıyor, yağlı his kalmadığından da etrafa krem bulaşmıyor.Kaşlara anında yoğun nem sağlıyor ve kolay şekil verilebiliyor ama gün içinde kaşları baya nemli gösteriyor, bu yüzen kaşta da kullanmam.Ürünü her şekilde denedim ama sadece dudak ve topuklarda çok iyi sonuç aldığımdan bu kısımlarda kullanmaya devam ettim.Nemlendirmesi gerçekten başarılı ama ürün silindikçe yenilense daha iyi olur çünkü kalıcılığı çok iyi değil.Ürünün bendeki çeşidi Sweet Cream olarak geçiyor.Kokusu krem şanti gibi şekerli bir koku ve rahatsız etmiyor hatta ben kokusunu beğendim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Cake Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar