ZARA FEMME PARFÜM İNCELEME YAZISI

 


Zara markasının parfümlerini genellikle beğeniyorum.Parfümlerde daha değişik ve orijinal kokuları severim ve Zara markası da genelde alışıldık kokuların dışında hoş parfümlere sahip.Çoğu mağazanın kendi markasıyla çıkardıkları parfümlerin kokuları benzer olduğundan giyim markalarına ait parfümleri çok fazla tercih etmiyorum ama dediğim gibi Zara'nın ürettiği parfümler daha önce denemediğim türde ve hoş kokulara sahip olduğundan şimdilik bir tek Zara'nın parfümlerini deniyorum.Bu yazımda da sizlere Zara'nın meşhur parfümlerinden biri olan Femme'i anlatacağım.



Oryantal koku olarak geçiyor.İçeriğinde şakayık, vanilya ve misk notaları taşıyor.Sıcak, kalıcı ve rahat bir koku.İçeriğindeki vanilya ve miskten dolayı oryantal kokulara dahil edilmiş.Gerçekten baharatımsı kokusu biraz daha baskın.Bu da parfümün duruşunun biraz daha ağır, zengin ve hoş durmasını sağlıyor.Vanilya, parfümde çok sevdiğim bir koku olmasa da bu parfümde misk ve şakayıkla çok güzel dengelenmiş.Parfümden ilk gelen koku daha baharatlı bir kokuyken derinlerden şakayıkın kokusunun gelmesi de parfüme orijinal ve güzel bir hava katmış.Açıkçası ben kokusuna bayıldım.Genel olarak bakıldığında koku oldukça feminen bir havaya sahip.Hatta koku öyle başarılı ki bence kullanan herkesin taşıyabileceği tarza sahip.Bir tık ağır olmasına rağmen bence günlük de kullanılabilecek bir parfüm.Ürün EDT olarak geçiyor ama kalıcılığı bence EDP kadar iyi.Ağır ve sıcak bir koku olduğundan az miktar bile kokunun üzerinize yerleşmesine yetiyor.Bir de ürünün şişesini de beğendim.Resimdeki 50 mllik olanı ve sade tasarımı oldukça şık duruyor.Bu parfümdeki kokuyu daha önce herhangi bir üründen almadığımdan ve içeriğindeki kokular çok güzel harmanlanmış olduğundan ürünü beğendim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Zara hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar