DERMADERM GÜNEŞ KREMİ İNCELEME YAZISI


Güneş kremi son dönemlerde bakım rutinimizin önemli parçalarından oldu.Güneş kremini eskiden sadece tatilde kullanan biri olarak böyle bir rutine pek alışamadım açıkçası.Güneş kremini günlük kullanmanın önemli olduğu, üstüne basa basa söyleniyor ama ben hala aklıma geldikçe kullanıyorum.Biraz da eskiden kalma, güneşten tam faydalanmak için krem sürmeden güneşten yararlanma fikri kalmış aklımda.Cildim de çok hassas olmadığından dediğim gibi çok sık kullanmıyorum.Elim en sık yazın gidiyor.Bu yazımda denemiş olduğum güneş kremlerinden biri olan Dermaderm markasının güneş kremini anlatacağım.



UVA ve UVB güneş ışınları zaman içerisinde cildin temel taşlarına (kolajen ve elastin) zarar vererek cildin yaşlanma süresini hızlandırır.UVA ışınları cildin bağışıklık mekanizmasını bozar ve cilt üzerinde istenmeyen etkiler oluşturur.Dermaderm Güneş Koruma Kremi, içerisinde bulunan UVA ve UVB filtreleri sayesinde cildinizi güneşin zararlı etkilerine karşı korur.Elastin ve kolajen içeren formülü sayesinde cildin elastikiyetini ve nem dengesini düzenleyerek canlı gözükmesini sağlar.Kullanımı; güneşe maruz kalmadan 15 dakika önce cilde uygulanır, masaj yaparak cilde yedirilir ve ürün 6 saatte bir yeniden uygulanmalıdır.SPF 50+ güneş koruma faktörü içeriyor.Maksimum UVA ve UVB koruması sağlıyor.A,C ve E vitaminleri takviye edilmiştir.Suya ve tere dayanıklı formüle sahiptir.Ürün yoğun krem yapıda.Yağlı bir ürün.Güneş koruması sağlarken aynı zamanda cildi çok iyi nemlendiryor.Hatta rahatsız etmeyen nemli his ve görüntü de sağlıyor.Ürünün dikkat çeken özelliklerinden birisi de kokusu.Buram buram hindistan cevizi kokuyor.Bu kokuyu seviyorsanız ürünün kokusuna hayran olabilirsiniz.Ürünü cilde uygulayıp yaydıktan sonra diğer çoğu güneş kremi gibi ciltte beyazlık bırakmıyor.Hatta ürün ciltle tamamen bütünleşiyor ve cilt tonunu açmıyor bile.Bu yönden ürünü çok sevdim.Çünkü benim güneş kremini az kullanma sebeplerimden biri de ciltte beyazlık bırakma yada cilt tonunu açma etkileri oluyor.Bronzlaşmak istediğimde, güneş kremi olarak ciltte beyazlık bırakmayanları tercih ediyorum.Bu ürün de beyazlık bırakmadığından baya sevdim ve sıkça da kullandım.Güneş korumasını da beğendim.Bol güneşli zamanlarda, hatta direkt güneşlendiğim zamanlarda bile cildimde güneş sonrası kızarıklık yada tahriş olmadı.Sonrasında leke problemi de yaşamadım.Hatta ben de biraz kuruluk da olur güneşlenme sonrası, bu kremde nem sağlama özelliği de başarılı olduğundan kuruluk da yaşamadım.Her güneş kreminde olduğu gibi bu ürünü de gün sonunda güzelce temizlemek gerek.Ürünü kullanırken çok yoğun sivilcelenme yaşamadım ama yine de dikkatli olmak lazım.Ben bu ürünü severek kullandım.Ürün bir tık daha kuru ciltlerin sevebileceği yapıda olabilir.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Dermaderm markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Oldukça faydalı bir yorum olmuş çok teşekkürler. Ben bir sitede 2026 gibi ileri tarihli skt'li ve çok uygun fiyatlı bulunca stok amaçlı olarak aldım. İçerik listesindeki ilk dört maddenin üçü güneş koruma filtresi olduğu için de iyi gözüktü gözüme ama tabii oranların ne olduğu önemli koruyuculuk açısından. Bu noktada biraz şüpheliyim; bakalım artık :) Eğer güneş filtrelerinin miktarı ve koruyuculuğu da iyiyse; yerli bir marka olması ve ucuzluğuyla cidden kurtarıcı bir güneş kremi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Dediğiniz gibi koruyuculuğu baya iyi gibi duruyor ben kullanırken de bu konuda problem yaşamadım umarım siz de beğenirsiniz:)

      Sil
  3. iyimiş, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil