YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE PARFÜM İNCELEME YAZISI

 


Parfüm her zaman kullanmayı sevdiğim kozmetik ürünlerinden biridir.Aslında kendine yakışan kokuyu yada taşıyabileğimiz kokular bulmanın daha iyi olduğunu söylüyorlar.Hatta bazen 'bu benim imzam kokum' diye aynı parfümü kullananlar da oluyor.Açıkçası ben parfümü benden güzel koku yayılmasından çok kendim gün boyunca o kokuyu almak için kullanıyorum😄Bu yüzden yakışıp yakışmadığına yada taşıyıp taşımadığıma pek bakmıyorum.Eğer kokuyu beğendiysem ve o gün o koku benle olsun istiyorsam onu sıkarım.Koku konusunda da değişik bir hassasiyetim var.Kokunun içerisinden ufak da olsa rahatsız eden bir  koku gelirse maalesef ürünü kullanamıyorum.Ama sevdiğim kokuları da koleksiyonumda uzun süre tutup değiştirerek kullanırım.Bugünkü yazımda da denediğim parfümlerden biri olan Yves Rocher Evidence parfümü anlatacağım sizlere.



Doğanın gizli bahçelerindeki kokularını hayal gücü ve ilhamla buluşturan Yves Rocher, Comme une Evidence ile sizleri dünyayı yeniden keşfetmeye davet ediyor.Toprağın baharatla harmanlandığı Paçulinin büyülü aroması ile Bergamotun tazeleyici notaları, Portakal Çiçeğinin ferahlığı, Gülün tazeliği ve Yaseminin büyülü uyumuyla ortaya çıkan Comme une Evidence yaşamın ahengi ile ruhunuzdaki zarafeti bir araya getiriyor.Zarif, çiçeksi ve hafif odunsu aromasıyla, enerjik fakat huzurlu bir koku olan Comme une Evidence EDP, sizi sakin bir geziye çıkaracak.Uyum ve zarafetiyle büyüleyecek bu özel koku ruhunuzun enerjisini etrafınıza yansıtmanızdaki en büyük yardımcınız olacak (kaynak).

Ürünün açıklaması gerçekten birebir parfümü anlatıyor.İçerisinde paçuli, bergamot, yasemin, gül ve portakal çiçeği bulunuyor ve bunların uyumu gerçekten çok güzel olmuş.Hepsi tek başına bile oldukça güzel kokular ama parfümde bu kokular harmanlanınca çok daha efsane bir koku çıkmış ortaya.Parfümden hem odunsu hem baharatlı hem de ferahlatıcı koku alabiliyorsunuz.Koku gerçekten anlatıldığı gibi huzur ve enerjiyi aynı anda hissetmenizi sağlayan bir koku.Ben kokusunu açıkçası biraz zeytinyağlı içeriklere sahip ürünlerin kokusuna benzettim ve içeriğinde olabilir mi diye düşündüm ama yoktu.İçerisinde bulunan portakal çiçeği kokusu benim parfümlerde sevdiğim kokulardan biri.Hatta şunu fark ettim, sevdiğim bütün kokuların içinde mutlaka portakal çiçeği kokusu oluyor.Portakalın kendisinin kokusuna tahammülüm yokken portakal çiçeği kokusu nasıl en sevdiğim kokulardan oluyor bilemedim😄Bu koku bence parfümün kokusunun havasını bir tık değiştiriyor ve daha hoş yapıyor.Bergamot da parfüme yakışan kokulardan biri.Diğer içerikleri de tamamen çiçek kokularından oluşuyor.Benim parfüm seçiminde tercihim genellikle çiçek kokularından yana olduğundan ve çiçek kokularını çok sevdiğimden bu parfüme bayıldım.Bir sıkım bile kokunun üzerinize yerleşmesine yetiyor.Kalıcılığı çok iyi.Günlerce kıyafetinizde kalıyor.Çok güzel ve orijinal bir parfüm ve severek kullandım.


Yves Rocher hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar