FARMASİ ALL IN ONE CC KREM İNCELEME YAZISI

 


Cilt makyajında ağırlık istemeyen ama aynı zamanda da renk eşitliği arayanlar bb krem yada cc krem tercih edebilirler.CC kremler daha çok renk kontrolüne yönelik olduğundan CC krem bir tık daha iyi olur.Makyajımda BB krem kullanmayı çok seviyorum.CC kremler çıktığında ve denediğimde BB kremler kadar etki alamadığımdan açıkçası çok beğenemedim bu tarz ürünleri ama değişik CC kremleri denemeye de devam ettim.Genellikle beğenilen CC kremleri denemeyi tercih ettim.Bunlardan biri de Farmasi'nin All In One CC Kremi.Bu yazımda sizlere bu ürünü anlatacağım.



Cilt kusursuzlaştırıcı krem olarak geçiyo.Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cildin kusurlarını mükemmel kapatır.İçerisindeki macadamia özü ile gün boyu nemlendirir.Multimineral cildin direncini artırırken, vitamin B3 ve vitamin C cilt tonunu düzenlemeye yardımcı olur.SPF 25, güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.İpek proteini sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.Renk kontrolü sağlar.8'i 1 arada olarak geçiyor.Bu sekiz içerik; Multimineral, Vitamin B3, Vitamin C, Macadamia Yağı, Yulaf Özü, Argan Yağı, İpek Proteini, SPF 25 ve Kolajen.Yapısı incecik ve uygulandığında ciltte de ağırlık yapmıyor.Gün içerisinde de bu şekilde hafif kalıyor ciltte.Aslında yapısı yağlı gibi ama ciltle bütünleştiğinden daha kadife gibi bir yapıya dönüşüyor.Bu yapı ciltteki kuruluğu belli etmiyor.Nemlendirme özelliğine sahip içeriğiyle cildi nemlendirip kuru görünmesini engelliyor.Ciltte çok hoş, pürüzsüz duruyor ve cildi güzel gösteriyor.Ürün hafif yapılı olsa da çok eşit dağılmıyor.Böyle olunca da parça parça görünüm oluşuyor.Ben üründen yeterli miktar alıp eşit olarak dağıtmak için genellikle elimle dağıtıyorum.Sünger ve fırçayla dağıtırken de eşit olmasına dikkat etmek gerekiyor.Ürünün kapatıcılığı biraz az.Ciltte renk eşitliği sağlasa da göz altı koyuluklarını sivilce izlerini tamamen kapatmıyor.Zaten genellikle cc kremlerde kapatıcılık zayıf olur.Kalıcılığı da yine zayıf.Gün içinde ürün ciltte silinebiliyor.Özellikle maskeliyken denediğimde ürünün bir kısmının silindiğini fark ettim.Ekstra olarak ürünün kokusundan bahsedeyim, pudralı ve çok güzel bir kokuya sahip.


Ürünün bendeki tonu;

Light to Medium- Sarı alt tonlu, koyu bir ten rengi.Bana çok koyu geldi.Zamanla ciltte baya turunculaşıyor ve benim cildimde de baya turuncu kaldı.Benim cildim açık renge sahip ve ürünün ikinci rengi koyu oldu.Bir açık tonu belki daha iyi olabilirdi.Rengi sevemedim ama ürünün etkileri ve duruşu çok güzel.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Farmasi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar