FARMASİ DR C TUNA AT KESTANESİ BALSAMI İKİ KAT ETKİLİ İNCELEME YAZISI

 


Ağrılarım olduğu zamanlarda ben genellikle ağrı kesici kullananlardanım.Kimisi mümkün olduğu kadar kimyasaldan kaçınmak için son çare olarak ağrı kesici tercih eder ama benim ağrılarım mı ciddi anlamda fazla yoksa ağrı eşiğim mi düşük bilemiyorum ama ağrı kesici almadan geçmesi pek mümkün olmuyor.Bazen ağrı kesicilerden de sonuç alamadığım zamanlar oluyor ve böyle olunca ekstradan biraz alternatif tıbba ve yağ, krem tarzı rahatlatıcı kremlere de yöneldiğim oluyor.Denemiş olduğum bu kremlerden biri Farmasi'nin cilt bakım markası olan Dr C Tuna'nın meşhur At Kestanesi Balsamlarından x2 Double Effect olanı.Bu yazımda size bu ürünü anlatacağım.Diğerini, yani iki kat etkili olmayanı daha önce şurada anlatmıştım.



İki kat etkili rahatlatıcı masaj jeli olarak geçiyor.Yoğunlaştırılmış çift etkili bu formül, at kestanesi, sarı kantaron, nane, mentol ve esansiyel yağlar içerir.At kestanesi ve sarı kantaron özü cildi rahatlatır.Nane yağı ve mentolün ferahlatıcı etkisi sayesinde, keyifli bir masaj uygulaması sağlar ve cildi besler.Ürün yoğun jel kıvamda ve buram buram mentol kokuyor.Beni rahatsız eden bir koku değil aksine bence rahatlatan bir kokuya sahip.Ben direkt ağrıyan bölgelerime krem gibi uyguluyorum.Mümkün olduğu kadar, ürün cilt tarafından emilene kadar masaj yaparak uygulamayı tercih ediyorum.Biraz geç emilse de cilt yüzeyinde kalan ürün o kısmın uyuşmasına yardımcı oluyor.Bu arada içeriğini beğendim.Sarı kantaron, alternatif tıpta ağrılar için sıkça kullanılan bir içerik.Bunun yanında nane ve mentol de uygulanan bölgenin hızla uyuşmasına yardımcı olan içerikler ki bu üründe de bunu hissediyorsunuz.İlk uygulandığında bir şey hissetmeseniz de zamanla ürünü yedirdikçe yavaş yavaş rahatsız etmeyen bir uyuşma oluyor.Bu uyuşma ferahlık hissi gibi.Benim gözlemlediğim kadarıyla o bölgedeki ağrıyı kesmekten ziyade uyuşturarak ağrının hissini azaltıyor.Ağrı tamamen geçmiyor ama o ferahlık hissi ağrının hissini azaltıyor ve rahatlatıyor.Bir nevi o kısmı uyuşturuyor da diyebiliriz.Ama etki alabilmek için bolca ürün uygulamak gerek.Az üründe iyi sonuç alınamıyor.İki kat etkili olmayanıyla arasındaki farklar ise; bunun daha hızlı ve daha fazla etki etmesi diyebiliriz.Güzel bir ürün.Özellikle yorgunluktan kaynaklı ağrılarda tercih edilebilir.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Farmasi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar