ISANA GLOW & SHINE FACE OIL İNCELEME YAZISI

 


Havalar soğuyunca cildimizdeki kuruluklar da ufaktan kendini göstermeye başladı.Çok kuruluk yaşayan bir cilt tipine sahip olmasam da soğuk havalarda bazen cildim ciddi anlamda kuruyor.Çok nadir de olsa pul pul dökülüyor.Böyle zamanlarda cilt temizliğinden bakımına, bakımından nemlendirmesine genellikle her şeyi bol nemlendirme özelliği olan ürünlerden seçiyorum.Bu şekilde yoğun nemlendirici bakıma ağırlık veriyorum.Cildi en iyi nemlendiren ürünlerden biri de cilt bakım yağları.Bu tarz bakım yağlarını da cilt kuruluğu yaşadığım dönemlerde bakımıma ekliyorum.Bu yazımda, kullandığım yüz yağlarından biri olan Isana Glow & Shine Yüz Bakım Yağı'nı anlatacağım.



İçeriğindeki değerli marula ve badem yağı ile Isana Glow & Shine Yüz Bakım Yağı cilde uyumlu yoğun bakım sağlar.Cilt tarafından emilimi hızlı sağlanır ve ciltte ipeksi hissiyatlı bir doku bırakır.Değerli, doğal lipidlere sahip bakım formülü cildi besler ve korur.Cilt üzerinde gözle görülür derecede pürüzsüz ve kadife his sağlar.Işıl ışıl bakımlı aydınlık bir cilt görünümü elde edersiniz.Mikroplastik içermez.Vegan bir üründür.Tüm cilt tipleri için uygun olduğu yazıyor.Yağın yapısı orta yoğunlukta, çok yoğun değil.Bu yapıya rağmen cildi inanılmaz güzel nemlendiriyor.Anında nemlendirip bu nemi de ciltte uzun süre tutuyor.Yalnız cildi daha çok dıştan nemlendiriyor.İçten de nemlendiriyor ama nemi daha çok cilt üzerinde fark ediyorsunuz.Cildi nemlendirirken aynı zamanda kuruluğu onarıp tekrar kuruluk oluşmasına da engel oluyor.Bu açıdan çok iyi.Bir de aynı ismindeki gibi cilde çok güzel bir ışıltı katıyor ve doğal bir parlaklık sağlıyor hatta bu parlaklığında uzun süre kalmasını sağlıyor.Bu şekilde duruşu çok güzel.Yalnız ürüne tüm cilt tipleri için uygun demişler ama bence karma-yağlı ciltlerin kullanımı için çok uygun değil.Benim cildim karma-yağlı ve ürünü kullanırken cilt altımda baya yağlanma yaptı ve bu yağlanmayı cildim kusup yoğun bir şekilde sivilcelendi.Nemlendirmesini ve ciltte duruşunu sevsem de sivilcelenme yaptığı için ürünü kullanmaya devam edemeyeceğim.




Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Isana hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. ilk başlarda olumlu idi fikirlerin sonlara doğru negatife geçti :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yağdan bana acilen lazım,cildim çok kurudu bu soğuk kış günlerinde :)

    YanıtlaSil