RIVAL LOVES ME VITAMIN LIP OIL İNCELEME YAZISI

 


Dudak yağları, çıktığından beri merak ettiğim bakım ürünleri arasındaydı.Daha önce birkaç markanın dudak yağını deneyip memnun kalmıştım.Ama uzun zamandır aklımda Rossmann'larda satışta olan Rival Loves Me markasının dudak yağı vardı.Ürün hem çok beğenildiğinden hem de tasarımından dolayı oldukça ilgimi çekti.Daha önce kullandığım dudak yağlarından da memnun kalınca ürünü alıp denedim.Bu yazımda sizlerle bu ürünle ilgili yorumlarımı paylaşacağım.



Vitamin dudak yağı, kadifemsi dudaklar ve parlak bir görünüm için, dudakları değerli vitaminler ve jojoba yağı ile besler.Ürün eski dudak parlatıcılar gibi roll-onlu bir tasarıma sahip.Uygulamak kolay oluyor bu şekilde.Bir de ben ürün içindeki çiçeklere bayıldım.Çok güzel duruyorlar ve tasarımına hoş bir hava katmış.Yapısı tahmin ettiğimden yoğun çıktı.Gerçi önceden kullandığım dudak yağlarının yapıları da yoğundu ama bu sanki daha ince olur diye düşünmüştüm.Ama oldukça yoğun ve kalın bir yapıya sahip.Neredeyse bir dudak parlatıcısı kadar kaplıyor dudağı.İlk uygulandığında ağır ve yağlı bir his oluşsa da bu his rahatsız etmiyor, dudak parlatıcısı gibi yapış yapış yapmıyor.Bu kalın yapı biraz geç emilse de, dudakları çok güzel nemlendiriyor ve besliyor.Bu nemi anında sağlıyor ve gün içinde uzun süre kalıyor.Zamanla emildikçe dudakları da yumuşacık yapıyor.Dudakları nemlendirmede oldukça iyi ama ölü derileri tamamen gidermiyor.Günlük nem ihtiyacını karşılasa da her gün cilt bakımında yenilenmeli.Uzun vadede onarıcı etkisi yok.Ürünün kokusu beğendiğim özelliklerinden biriydi.Şeker gibi hoş bir kokusu var.Ürünü nemlendirme konusunda çok beğendim.Dudak balmlarından çok yağları daha çok seviyorum.Onarıcı etkisi olmasa da nemlendirmesini beğendiğimden ürünü çok sevdim.



Rival Loves Me hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.Ürün vegandır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar