RITUEL DE BEAUTE AFTER SUN MASK İNCELEME YAZISI

 


Kağıt maskeleri haftada bir yada iki kere kullanmayı seviyorum.Cildime iyi gelen birçok kağıt maske olmasına rağmen kullanmayı sevdiğim bir cilt bakım ürünü olduğundan, aynı ürünü sürekli kullanmak yerine çeşit çeşit denemeyi daha çok seviyorum.Genellikle maske içinde bolca ürün kaldığından bu serumu bir iki kullanımda bitirebiliyorum gerçi.Değişik etkilere sahip ürünleri denemeyi sevdiğimden Bim'e gelen Rituel de Beaute'nin After Sun Mask'ını da merak edip denemek için aldım.Bu yazımda size bu maskenin özellikleri ve ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



Yoğun güneşe maruz kalan, yıpranan ve kuruyan ciltlere nem ve esneklik kazandırarak; UV ışınları kaynaklı rahatsızlığın azalmasına ve cilt tonunu geri kazandırmaya yardımcı olur.Güçlü doğal bileşenleri sayesinde, hücre kasılmasını sağlayarak sinirleri yatıştırmasının yanı sıra koyu lekelerde de gözle görülür azalma sağlar.Güneş sonrası nemlendirici maske olarak geçiyor.Yatıştırır, rahatlatır ve canlandırır.Aloe vera içerir.Kalın kumaşa sahip kağıt maske ve bolca serum içeriyor.Maskedeki serum cilde yetecek kadar nem sağlıyor.Fazla nem isteyen ciltler için paket içerisinde kalan serum da bakıma eklenebilir.Benim cildime maske üzerindeki serum yeterli geldi.Yoğun nem sevmediğimden de ekstra serum eklemedim.Bu nemin dışında ekstra bir parlaklık ve yoğun nem sağlamıyor.Yoğun güneş sonrası kullanmadım ürünü ama bence ürün yaz aylarında yada tatillerde buzdolabında bekletilip güneşe maruz kalınan günlerde bakıma eklenebilir.Güneşlenmenin dışındaki kızarıklıklarda gözlemledim ürünü ama bunları çok fazla yatıştırmadı.Ürün az miktar nemlendirme ve güneş sonrası cilde hızlı bakım yapmak için kullanılabilir.

Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Rituel de Beaute hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Yorum Gönder

2 Yorumlar