ESSENCE THE MOON EYE & FACE PALETTE İNCELEME YAZISI | TÜM RENKLERİN SWATCHLARI 🌕

 


Işıltılı farları kullanmayı çok seviyorum.Günlük, doğal tonlarda göz makyajları sıkça tercih edilse de benim tercihim genellikle renkli ve ışıltılı farlardan yana oluyor.Göz makyajına daha farklı ve güzel bir hava kattığını düşünüyorum.Hatta günlük makyajımda bile kullanıyorum bu tarz farları.Elimde de genellikle mattan çok ışıltılı, simli farlar bulunuyor.Bunlardan biri de Essence'in The Moon Paleti.Bu yazımda size bu palet hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim ve renklerin duruşunu göstereceğim.



Essence'in bu zamana kadar birçok far paletini kullanmışımdır ve çoğu da genellikle ışıltılı ve simli farlardan oluşuyor.Bu tarz farlara sahip olduğundan da genellikle beğeniyorum farlarını.Bu palet de ışıltılı renklere sahip farlar ,allık ve aydınlatıcı içeren göz ve yüz paleti olarak geçiyor.4 adet far, 1 adet allık ve 1 adet de aydınlatıcı içeriyor.Paletin adı 'Be Kissed By The Moon' olarak geçiyor ki gerçekten bu paletle makyaj yaptıktan sonra ay gibi ışıl ışıl oluyorsunuz😄 Renkler de keza ismine uygun tasarlanmış.Açık, pastel tonlar içeriyor ve renkler gerçekten ayı, yıldızları ve gökyüzünü anımsatıyor.Özellikle paletteki en koyu renk olan mavi, tam ayın belli olduğu gece mavisi rengine sahip.Hem pastel tonları hem de ışıltıyı sevdiğimden tüm renkler benim çok hoşuma gitti.Bunun yanında renkler bol ışıltıya ve belirgin simlere sahip.Bana biraz, son dönemlerde moda olan bol ışıltılı Kore pigmentlerini anımsattı ama tabi bundaki simler biraz daha küçük.Farların yapısına bakacak olursak, tüm Essence farlarda olduğu gibi yapıları yumuşacık.Fırçayla uygulandığında maalesef tozutuyor ve simler göz altına dökülüyor.Elle uygulamak çok daha iyi.Bu şekilde daha az dökülme oluyor.Pigmenstasyonları iyi.Açık tonlarda olduğundan tam renk alabilmek için de elle uygulamak çok daha iyi.Fırçayla çok fazla renk alamıyorsunuz.Aydınlatıcı ve allık da bol sime sahip.Aydınlatıcının etkisi hem yansıma hem de sim şeklinde.Eğer çok ışıltı ve sim sevmiyorsanız bu pek size göre değil.Allığın rengi de palette çok güzel duruyor ama simleri ve ışıltısı daha baskın.Renk çok belli etmiyor kendini, sadece ışıltısı belli oluyor.Bu da aydınlatıcı olarak kullanılabilir.Hatta aydınlatıcı ve allık far olarak da kullanılabilir.Paleti ismiyle, temasıyla, renkleriyle, ışıltısıyla, makyajda duruşuyla çok beğendim.Severek kullanmaya devam edeceğim.


Palet 03 numara olarak geçiyor.Renklerin swatchları sırasıyla yukarıdaki resimdedir.


Essence hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar