ESSENCE MAGICAL FOREST EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI | PALETTEKİ TÜM RENKLERİN DURUŞU 🌳

 


Rengarenk far paletlerine bayılıyorum.Özellikle koleksiyon olarak çıkmış ve içerisinden temaya uygun renkler bulunan paletleri ayrı bir seviyorum.Bir de ışıltılılarsa tam benlik.Essence'in far paletleri de genellikle ışıltılı tonlara sahip farlar içeriyor.Özellik bu şeffaf kapalı olan far paletleri genellikle bu şekilde.Bu tarz birçok paletini denedim ve kullanmayı sevdiğim ürünler oldu.Bugün de Essence'in, rengarenk farlar içeren Magical Forest isimli paletini anlatacağım sizlere.



8 trend, uyumlu, popüler renk her türlü kombinlenebilir.Yumuşak ve uzun süre dayanıklı yapıları mattan metaliğe farklı efektler vaat eder.Paletin tam ismi 'All About The Magical Forest'.Paletin paketi sade olsa da kapağındaki çizimler palete gerçekten sihirli orman havası vermiş.Ben çok beğendim bu tasarımı.Üzerinde Tinkerbell'e benzer ve Wonderland tabelalı bir çizim de var.Bütün sihirli hikayeleri bir ormana toplayıp çizmişler 😄Paletteki renkler de görünür şekilde olduğundan ayrı bir güzel durmuş.Paletin içerisinde 8 adet ışıltılı far bulunuyor.Mat efekt demiş paletin arkasında ama mat bir renk yok palette.Yoğun ışıltıya sahip renkler var.Bu renklerin çoğu da paletin temasıyla uyumlu ve bütün renklere bayıldım.Pastel ve hafif tonlar bulunsa da genellikle canlı renklere sahip.Işıltıları ise belirgin ve yansıma şeklinde de duruyor.Bu yansımalar canlı olan renklere ayrı bir hava katıyor.Farların pigmentasyonları oldukça yüksek.Paletteki aynı rengi alıyorsunuz.Bazsız bile tam renk veriyor.Hepsi de göz makyajında inanılmaz güzel duruyor ve çok hoş bir hava katıyor.Farların yapıları ise yumuşacık ve uygulaması çok kolay.Hem fırçayla hem de elle çok rahat uygulanıp eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Dağılmış haliyle de bolca renk veriyor farlar.Işıltılarının ve metalik yansımalarının daha belirgin olmasını isterseniz elle uygulamak daha iyi oluyor.Palete bayıldım.Özellikle de renklerine.Efsane güzeller ve göz makyajında da duruşları çok hoş.Paletin rengi 07 Magical Forest olarak geçiyor.Şimdi renklerin duruşlarına bakalım.


Paletteki renklerin duruşları sırasıyla yukarıdaki resimdedir.


Essence hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar