PRETTY BY FLORMAR SINGLE EYESHADOW | MAT VE IŞILTILI TEKLİ FARLARIN İNCELEMESİ VE RENKLERİN DURUŞU☀

 




Farlar, makyaj koleksiyonumda kullanmayı en çok sevdiğim ürünlerden.Palet, tekli, kalem, toz, likit her türden far kullanmayı seviyorum.Bir ara tekli farlara sarmıştım.Çok beğendiğim renkleri ayrı ayrı almak daha çok hoşuma gidiyordu.O ara baya tekli far almışım.Özellikle uygun fiyatlı markaların çok güzel tekli farlarını bulmuştum o ara ve o kadar güzeller ki.Bu yazımda da sizlere bulmuş olduğum uygun fiyatlı markalardan biri olan Pretty by Flormar markasının tekli farlarını anlatacağım.



Pretty by Flormar, eskiden de Flormar'ın bünyesindeydi ama sanırım marka değil de Pretty adlı bir koleksiyondu.Bu koleksiyondaki ürünler de aynı Pretty by Flormar markası gibi uygun fiyatlıydı.Bu koleksiyonu marka haline getirmeleri çok iyi olmuş.Ürünler çok daha güzel duruyor ve uygun fiyata kaliteli ürün bulmanın zor olduğu dönemlerde markanın ürünleri imdadımıza yetişiyor.Bu zamana kadar denediğim her ürününden memnun kaldığım bir marka oldu.Bir de markanın sade tasarımına bayıldım.Renk seçimi çok şirin olmuş ve ürünler çok güzel duruyor.Bu farların da ambalajlarının tasarımı aynı şekilde çok güzel olmuş.Oldukça da dayanıklı ambalajları.Bu tekli farlar, mat ve normal tekli far olarak geçiyor.Benim elimde iki çeşidinden de renkler var.Renklerden yazının ilerleyen bölümlerinde bahsedeceğim.Farların yapılarına bakacak olursak, oldukça ince ve yumuşacık.Uygulaması ve dağıtması çok kolay.Kesinlikle göz altına dökülme yapmıyor.Hem fırçayla hem de elinizle eşit  bir şekilde dağıtabiliyorsunuz.Renklerin pigmentasyonu çok yüksek ve fardaki aynı rengi alabiliyorsunuz.Hatta baz kullanmadan bile tam renk veriyor.Tekli fara göre de boyutu gayet iyi (3,5 gram) ve uzun süre dayanıyor.Kalıcılığını da başarılı buldum.Yapısı, uygulamasının kolay olması ve pigmentasyon açısından çok beğendim bu farları.Gelin bendeki renklerine de bir göz atalım.



06 Peach Dream- Neon diyebileceğimiz kadar belirgin ve canlı bir turuncu renge sahip.Mat olarak geçiyor ama rengin içerisinde sarı yansımalar var.Bunlar çok fazla belli olmuyor çünkü renk daha baskın.Turuncu far delisi olarak bu renge bayıldım.

007 Pale Pink- Çok açık lila rengi.İçerisinde gümüş yansımalar var.Bu mat olarak geçmiyor ve ışıltılı bir renk.Diğerlerine nazaran bunda yansıma daha çok belli oluyor.Renk de belli oluyor ama matlara göre çok daha az belirgin.Rengi tam alabilmek için fazla uygulanabilir.

08 Soft Blue- Bebe mavisi yada gökyüzü mavisi diyebileceğimiz açık mavi renk.Oldukça belirgin ve canlı duruyor uygulandığında.Bu tamamen mat bir renk, içerisinde herhangi bir ışıltı yok.Tam renk alınabiliyor.

Renklerin hepsini beğenerek aldım ve kullanmayı çok seviyorum.Farlar ve renkler çok başarılı olmuş.


Pretty by Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar