EKLİPS FONDÖTEN FIRÇASI HAKKINDAKİ YORUMLARIM 🖌

 


Fondöten uygulamalarında genellikle tercihim süngerden yana olsa da arada fırça da kullanıyorum.Fondöteni güzel uygulayan fırçaları keşfettikten sonra sünger ve fırçaları dönüşümlü olarak kullanmaya devam ediyorum.Bazı fırçalar bu konuda başarılı olsa da bazılarının şekli ffondöten uygulamak için pek uygun gelmedi bana.Eskiden genellikle süngerle uyguladıktan sonra yavaş yavaş fırçaya geçerken birçok çeşit fondöten fırçası denedim.Bu denemiş olduğum fırçalardan biri olan Eklips Fondöten Fırçası yorumlarımı bu yazımda sizlerle paylaşacağım.




Düz şekilli, sık kıllara sahip bir fırça.Uç kısmı eğimli.Bu şekil göz altına uygulama yapmak için ideal.Beni, fondöteni fırçayla uygulamadan soğutan iki tür fırça var.Bir tanesi stippling dediğimiz seyrek kıllı fırçalar, bir diğeri de bu fırçaya benzer düz şekle sahip fırçalar.Fondöteni fırçayla sürmeyi de ilk bunlarla denediğimden bir müddet fırçayla fondöten uygulaması yapamamıştım.Stippling olan fırçalar fondöteni asla dağıtmıyor ve fırça izi belli ediyor.Düz olan fırçalar güzel dağıtsa da çizgi çizgi fırça izi bırakıyor.Ama bu fırça da böyle bir problem yaşamadım.Hatta dağıttıktan sonra baya şaşırttı beni.Fondöteni güzel bir şekilde yaydıktan sonra sonra çizgi çizgi fırça izi oluşmadı.Bu zaten ürünü sevmem için yeterli bir sebep.Ayrıca fondöteni eşit dağıtma konusunda da oldukça başarılı.Makyaj süngeri kadar iyi dağıtıyor diyebilirim.Diğer düz fırçalardan farklı olarak daha sık, ince ve yumuşak kıllara sahip olduğundan daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum.Ama bu tarz düz fırçalar çok pratik değil.Uygulamak ve dağıtmak için aman harcamak gerekiyor.Bu fırçada da aynı şekilde ürünü dağıtmak için biraz zaman harcamak gerek.Yine de başarılı bir ürün.


Eklips hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Fondöten kullanmadığım için fazla bilgi sahibi degillm fakat kullananlar açısından geniş bir bilgilendirme olmuş elinize emeginize saglık

    YanıtlaSil