ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR NUDE CUSHION STICK RADIANT MAKEUP | SÜNGERLİ FONDÖTEN İNCELEME YAZISI🌟

 


Makyaj ürünlerini alırken, ihtiyaçtan ziyade genellikle özelliklerini merak ettiğim ürünleri alıyorum.Çoğunlukla uygun fiyatlı ürünler tercih etsem de yüksek fiyatlı ürünler arasında merak ettiğim ürünleri de arada deniyorum.Genellikle ten makyaj ürünleri ilgimi çektiğinden çoğunlukla bu  kategorideki ürünleri deniyorum yüksek fiyatlı markalardan.Bugünkü yazımda Estee Lauder'ın meşhur süngerli fondöteni olan Double Wear Nude Cushion Stick'ini anlatacağım sizlere.



Cilde uzun süreli doğal görünüm kazandırılmasına yardımcı olur.Nemlendirici formülü ile parlak bir görünüm verir.Hafif yapısı ile düzgün ve pürüzsüz bir cilt görünümü kazandırılmasına yardım eder.Ürünün tasarımını çok beğendim.Uç kısmında sünger bir aplikatörü var ve alttan çevirerek bu sünger kısma ürün geliyor.Bu süngerle ürünü cildinize rahatça uygulayabilirsiniz.Eşit ve güzel dağıtıyor.İsterseniz ürünü alıp farklı bir sünger yada fırçayla da uygulayabilirsiniz.Ürün Estee Lauder'ın Double Wear serisinden.Bu seride fondöten ve kapatıcı gibi ten makyaj ürünleri bulunuyor.Kapatıcısını kullanmıştım, hatta yazısı da şurada.Fondöteni ise oldukça meşhur ve bir ara baya tavsiye ediliyordu.Bu ürün de bu seriden olunca merak ettim.Ürünün yapısı incecik.Cilde uyguladığınızda daha ince bir yapıya dönüşüyor.Ciltte ağırlık yapmıyor.Yalnız ürün çok fondöten gibi değil.Ciltte daha çok renkli nemlendirici gibi duruyor.Kapatıcılığı az- orta arası.Ciltteki koyulukları izleri tam kapatmıyor.Ama cilt rengini eşitliyor.Ürün ciltle bütünleşiyor.Işıltılı bir bitiş vaat ediyor.Bu şekilde hem hafif nemli hem de doğal duruyor ciltte.Kalıcılığı ise iyi.Çok kapatıcılık istemeyen ciltler için kullanışlı.Yaz aylarında hafif ten ürünü kullanmak isteyenler için de güzel bir ürün.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Ürünün bendeki rengi 

2C3 Fresco; sarı alt tonlu ten renginde, benim ten rengime çok hafif koyu kaldı.




Estee Lauder hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Cilde uzun süre dogal görünüm kazandırması gayet güzel bence

    YanıtlaSil
  2. hımm iyimiş herhalde bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığa çok fazla ihtiyacı olmayan ciltler için iyi😉

      Sil