NUXE REVE DE MIEL NATURE LIP BALM İNCELEME YAZISI🍯

 


Dudak nemlendiricisi, cilt bakımımızın en önemli parçalarından biri.Soğuk havalarda, cildimizin kuruluk yaşadığı dönemlerde daha sık ve yoğun nemlendirme özelliğine sahip ürünleri tercih ediyoruz.Etkili ürünler genellikle daha yoğun ve yağlı yapıda ürünler oluyor ve onarım özelliğine sahip olanları da var içlerinde.Bu yazımda bahsedeceğim ürün, Nuxe markasının meşhur Reve de Miel serisindeki lip balmlardan Nature olanı.Gelin özelliklerine ve etkilerine bakalım.



Nuxe'ün Reve de Miel serisinin ismi bal rüyası olarak geçtiği için tüm ürünlerin içeriğinde bal var ve kokuları da genellikle çok hoş bir bal kokusuna sahip.Ben seriden el kremi ve yüz temizleme jeli kullandım.İkisinin de kokusu hoştu.Ama bu lip balm, Reve de Miel'in orijinal kokusuna sahip değil.Bu lip balm serisi, Nature, Glam ve Rock olarak üç değişik çeşitte ürüne sahip.Bu serinin içeriği bir tık daha değişik orijinale göre.Bendeki Nature olanı.Bu lip balm greyfurt içeriyor ve bu içerik oldukça baskın.Ürüne özel bal kokusunu baya bastırmış ve baya greyfurt kokusu geliyor üründen.Ben portakal, greyfurt tarzı kokuları sevmediğimden kokusu pek hoşuma gitmedi ürünün.Yapısı ise oldukça yoğun ve baya katı formda.Elinize alıp uyguladıkça yağ gibi eriyor.Dudakları çok iyi nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Sağladığı bu yoğun nemi de uzun süre tutuyor.Hem dıştan hem içten nemlendirerek dudaktaki kuruluğu onarıyor.Düzenli kullanımda dudaklarınızdaki kuruluğun azaldığını gözlemliyorsunuz.Ayrıca kuruluk oluşmasını da engelliyor.Güzel bir ürün fakat orijinal kokusunu kullanmayı tercih ederim.



Nuxe hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. aaa bu pek güzele banziyor, severim o kokularıı, portakal suyu içeri gibi oh, pekiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuyu seviyorsan ürünü de seversin çünkü ben bir tek kokusunu sevemedim onun dışında ürün çok iyi👍

      Sil
  2. Markanın hayvanlar üzerinde deney yaptığını bilmiyordum :( Ben de bir ürününü severek kullanmıştım bir kaç sene önce artık tercih etmemeye özen gösteririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe keşke bir an önce hayvanlar üzerinde deney yapmayı bıraksa.Baya iyi ürünleri var.

      Sil
  3. Kışın benimde dudaklarım çok kuruyor. Son 2 haftadır daha da arttı hatta. Kullandığım ürünlerin etkisi anlık olduğu için pek memnun kalmadım. Bu ürün güzel gibi ama deney kısmını görünce almak istemedim. Yorumun için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun kuruluğa yoğun nemlendiriciler her zaman daha iyi hatta bir de mentollü olursa daha iyi sonuç alabilirsin canım👍Maalesef keşke deney yapan kısımda olmasa😕Rica ederim😊

      Sil