NUXE REVE DE MIEL FACE CLEANSING AND MAKE-UP REMOVING GEL İNCELEME YAZISI

 


Yüz yıkama ürünleri cilt bakımımızda olmazsa olmazlarımızdan.Ben genellikle jel formda olanları tercih ediyorum.Aslında son yıllarda tek bir yıkama jeli kullansam da arada merak ettiğim ve denemek istediğim ürünleri de ekliyorum bakım rutinime.Jel yapıda olan yüz temizleme ürünleri cildi ne çok fazla yorarak temizliyor ne de çok yağlı bırakıyor.Yani yüz temizleme ürünleri arasında en kullanışlıları diyebilirim.En azından benim cildim için.Bu yazımda da sizlere kullandığım yüz yıkama jellerinden biri olan Nuxe'ün Reve De Miel serisinden Yüz Yıkama ve Makyaj Temizleme Jeli'ni anlatacağım.



Ürünün özelliklerinden ve etkilerinden anlatmaya başlıyorum.Yüz ve makyaj temizleme jeli olarak geçiyor.Akasya balı ve ayçiçeği yağı ile zenginleştirilmiş bu son derece hafif jel cildi her gün nazikçe temizler, makyajı çıkarır.Cilt saflık, temizlik ve saten yumuşaklığı kazanır.Cildi yatıştırır ve yumuşatır.%94,9 oranında doğal içerikten oluşmaktadır.Paraben ve fenoksietanol içermez.Kuru ve hassas ciltler içindir.Gelelim benim yorumlarıma.Ürün Nuxe'ün meşhur serisi olan Reve de Miel serisinden.Yani bal içerikli ve temalı bir ürün.Bu seri kokusuyla da meşhur.Bu ürünün kokusu da bal gibi ama Reve de Miel'in el kremindeki o güzel kokudan ziyade ağır bir bal kokusu ve hafif de sabun kokusu içeriyor.Karşılaştırdığımızda bu ürünün kokusu diğerine göre pek güzel değil.Hatta cildinizi yıkadıktan sonra da bir müddet bu ağır bal kokusu kalıyor.Ürünün yapısı ise orta yoğunlukta, jel kıvamında.Hassas ciltler için üretildiğinden ürün çok fazla köpürmüyor hatta hiç köpürmüyor diyebilirim.Nemli cilde uyguluyorsunuz ve cildinize ürünle ne kadar uygulama yaparsanız yapın köpürmüyor.Ama bu şekilde olması cildi yormaması açısından iyi.Özellikle hassas ve kuru ciltler için cildi yıpratmayı engelleyen bir özellik.Gerçi köpürmeyince de ben cildimin arındığını ve temizlendiğini hissetmek için üründen iki pompa alıyorum.Benim cildim karma-yağlı.Aslında benlik bir ürün değil ama seriyi sevdiğimden bu ürünü denemek istedim.Ürünü günlük temizleyici olarak kullandığımda cildimi derinlemesine temizleyip yağdan arındırdığını düşünmüyorum.Sadece hafif bir temizlik sağlıyor.Bunların dışında ürün durulandıktan sonra cildi yumuşacık yapıyor.Makyaj temizleme konusunda ise; tüm makyajı tek başına bu ürünle temizlemeyi denediğimde çok iyi temizlemediğini fark ettim.Kalıntı kalıyor yani.Makyajı önden temizleyip kalıntılarını bu ürünle temizlemeyi denediğimde ise onu da çok zor temizlediğini gözlemledim.Ürün gerçekten cildi yormayan ve hafif temizleme etkisi olan bir ürün olduğundan kuru ciltler için güzel olabilir.Zaten içeriği de pek yağlı ciltlere hitap etmiyor.Buna rağmen cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmadı.Cildimin çok kuru ve hassas olduğu dönemlerde kullanabilirim bu ürünü.


Nuxe hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Yorum Gönder

6 Yorumlar