REAL TECHNIQUES 6 MIRACLE SPONGES | 6'LI MAKYAJ SÜNGER SETİ İNCELEME YAZISI✨

 


Fondöten, bb krem gibi ten makyaj ürünlerini uygulamak için genellikle sünger kullanmayı tercih ediyorum.Makyaja ilk başladığım zamanlarda sadece sünger kullanıyordum.Son dönemlerde arada fırçayla değiştirsem de elim yine de sık sık süngerlere gidiyor.Bu zamana kadar da birçok sünger denedim.Aralarından memnun kaldıklarım vardı ama bir ürün var ki kullanmaya başladığım ilk günden bu yana favorim.Arada değişik süngerlere geçsem de o süngeri kullanmaya devam ediyorum.Kendisi Real Techniques'in meşhur Miracle Complexion Sponge'u.Bu süngerin ve iki farklı çeşit süngerin de içinde bulunduğu bir set yapmış Real Techniues.Bu yazımda sizlere bu süngerlerden bahsedeceğim.





Kapatıcılık, düzeltme ve renklendirme için üç adıma uygun süngerler içeriyor.Nemli yada kuru kullanılabilir.Bu 6'lı mucizevi sünger seti, ürünü güzelce dağıtmaya yardımcı olur ve kusursuz görünüm sağlar.Kusursuz sonuç için; pudra, krem ve likit ürünlerinizi bu süngerlerle dağıtın.Set tam benlik.İçerisinde toplam 6 adet bulunmak üzere; 2 adet Miracle Complexion Sponge, 1 adet Miracle Sculpting Sponge ve 3 adet Miracle Mini Eraser Sponge var.Real Techniques'in süngerlerini bu kadar sevme sebebim, yumuşacık olması ve uygularken cildi yormaması.Ayrıca şekilleri de fondöten uygulamak için ideal tasarlanıyor.Bu süngerlerin yapısı da yumuşacık ve nemliyken çok daha yumuşak oluyorlar ayrıca cildi yormadan ürünü dağıtıyorlar.Islatıldığında kuru halinden bir tık daha fazla genişliyor ama kuru haliyle aşırı fark yok arada.Eğer fondöteni, benim gibi pıt pıt hareketlerle cilde dokundurarak uygulamayı seviyorsanız bu süngerlerin bir tarafları düz şekilde olduğu için o kısımlarla uygulamak kolay oluyor ki ben en çok o düz kısımları kullanıyorum.Süngerlerin tek kötü yanı biraz çabuk yıpranıp dökülmeleri.Şimdi süngerlere teker teker bakalım;





Miracle Complexion Sponge- Bu süngerler favorim.Her zaman severek kullanıyorum ve elim sık sık bunlara gidiyor.Kaç tane alıp eskittim bilmiyorum.Kuruyken de ıslakken de fondöteni çok güzel, eşit ve kusursuz dağıtıyor.Nemliyken kullanmayı bir tık daha fazla seviyorum.Yalnız bu şekilde az da olsa ürün emiyor.Şekli çok güzel.Ben genellikle düz kısmıyla fondöten uyguluyorum ve sivri kısmıyla da kapatıcı uyguluyorum.Bu süngeri ayrıca anlatmıştım, ürünün ismine tıklayarak bakabilirsiniz.


Miracle Sculpting Sponge- Bunun şekli baya değişik ama kullanırken şeklinin işe yaradığını anlıyorsunuz.Kontür ve pudralama işlemi için oldukça ideal.Uygularken tutuşu da kolay oluyor.Ama şeklinden dolayı diye tahmin ediyorum, yıkanırken hemen yırtılıyor.Bu ikinci süngerim ve ikisi de ilk kullanımlardan sonraki temizlikte hemen yırtıldı.Bunların dışında, süngerin büyük tarafı fondöten uygulamak için biraz küçük kalsa da yine de güzel dağıtıyor ve ürün emmiyor.Küçük tarafıyla kapatıcı uygulamak çok kolay oluyor.Bu sünger de diğerleri gibi kuruyken bile yumuşacık ama bunu da nemli kullanmayı tercih ediyorum.Ürünü güzel ve eşit bir şekilde dağıtıyor.


Miracle Mini Eraser Sponges- Bu tarz mini kapatıcı süngerleri çok seviyorum.Real Techniques'in de aynı Miracle Complexion Sponge şekline benzer mini süngerleri olduğunu görünce sevindim.Bu süngerler de diğerleri gibi yumuşacık ve şekli kapatıcı uygulamak için ideal görünüyor.Düz kısımlarını yüzümde kapatıcı kullandığım yerlerde kullanıyorum ama sanki ürünü emiyor ve dağıtmıyor gibi geldi bana.Sivri kısmıyla ise göz altlarıma kapatıcı uyguluyorum ve herhangi bir sorun olmadı.Aksine güzel bile dağıttı.Sivri kısmı kapatıcı uygulamak için daha iyi.Diğer süngerleri, bu mini  süngerlere kıyasla bir tık daha fazla beğendim.


Real Techniques hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bunlar da şirin gözüküyor, çabuk yıpranıyorsa yani çok masraflı olur diyorsun sürekli almak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef biraz çabuk yıpranıyor fiyatları da pek uygun değil😕

      Sil