PUREDERM 3D KAĞIT MASKE HAKKINDAKİ YORUMLARIM 🕵️‍♀️

 


Kağıt maskeler cilt bakımında gerçekten kurtarıcı oluyorlar.Sağladığı hızlı ve etkili bakım sayesinde benim için cilt bakımımda olmazsa olmazlardan.Yüz maskeleriyle ilk kez Kore markalarını denerken tanışmıştım.Sonra Gratis ve Watsons'larda da kağıt maske satışı olduğunu öğrendim.Hatta o dönemlerde bu mağaalarda satılan kağıt maskelerin fiyatları 1-2 lira civarıydı.Özellikle Gratis'te Kore yapımı kağıt maskeler bulmak mümkündü o dönemlerde.Özellikle iki markanın kağıt maskeleri oldukça popülerdi.Biri Hanbeng Mein Cosmetics bir diğeri de Purederm'di.Bunları sık sık alır kullanırdım.Bu yazımda size Purederm'in 3 boyutlu kağıt maskesinden bahsedeceğim.



Purederm'in bu kağıt maskeleri 3D olarak geçiyor yani şekli düz değil, çeneyi de kapsayacak şekilde 3 boyutlu gibi tasarlanmış.Cildinize uyguladığınızda hem tüm yüzü hem de çenenin alt kısmını tamamen kaplıyor.Maskenin yapısı orta kalınlıkta ve serumun cilde kolay geçmesini sağlıyor.Maskenin kendinden serumu var.Bu serum oldukça fazla ve artıyor.Bir de ayrıca bir serum var.O da maskeyi uygulamadan önce uygulanıyor ve üzerine maske uygulanıyor.Bu şekilde bekletilip daha sonra çıkarılıp sonrasında kalan serum cilde masajla yedirilerek kullanılıyor.Benim kullandığım çeşidi Snail olanıydı.Onun özelliklerine ve etkilerine bakalım.

Snail- Hücre aydınlatıcı, çok aşamalı bakım maskesi.Hücre aydınlatıcı ampul (arbutin içerir) ve salyangoz ekstresi içeren 3 boyutlu maskeden oluşur.Yeniden canlandırıcı ampul (ilk aşama); öncelikli olarak 3 boyutlu maske ile kullanılmak için tasarlanmıştır.Bu cildi aydınlatıcı ampul, maskedeki aktif bileşenlerin emilimini artırırken ciltteki renk farklılıklarının eşitlenmesine yardımcı olur.Snail 3boyutlu maske (ikinci aşama); bir araya getirilmiş kağıt hamuru yapraklarından yapılan bu maske çene çizgisi gibi düz maskelerin kapatamadığı alanları mükemmel şekilde kaplar.Cildi yeniden canlandırıcı mükemmel özellikteki salyangoz ekstresi içerir.Cildimde gözlemlediğim etkileri gerçekten çok iyi.Cildimi çok iyi nemlendirdi.Çok kuru olduğu dönemlerde bile maske tek başına yetti ve cildi hem nemlendirdi hem ışıl ışıl yaptı.Aynı zamanda da cildimi yenilediğini de gözlemledim.Cildimin daha sağlıklı görünmesine yardımcı oldu.Salyangoz özlü ürünler özellikle de kağıt maskeler benim cildime genellikle iyi gelir, bu ürün de aynı şekilde çok iyi geldi.Kozmetik mağazalarında hala satılıyor mu bilmiyorum ama File Marketler'de Purederm'in maskelerini görmüştüm.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Purederm hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Selam, çok hoş bir blogunuz var takipteyim :). Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp en altta bulunan 'Okuma Listene Ekle' kısmından blogumu takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Blogunuzu ziyaret ettim☺️

      Sil
  2. hımm iyi bişeylere benziyo bunlar, piki bakalımlım :)

    YanıtlaSil