Real Techniques Miracle Complexion Sponge



Buldum buldum!! Aradığım uygun fiyatlı yumuşacık süngeri buldum!!!

Çooook çok uzun zamandır almak istediklerim arasındaydı bu ürün.Dolar bu kadar yüksek değilken fiyatı daha uygundu.Şimdi indirimsiz fiyatı çok fazla ama indirimden 18 liraya almıştım.Bu fiyata inmesini çok bekledim.Sonunda alabildim :)






Şekli biraz değişik ama acayip kullanışlı.Ben nedense böyle beauty blender tarzı yani damla şeklindeki süngerleri çok kullanamıyorum diye düşünüyorum.Göz altları için uygun oluyor fakat yüzün tamamına uygulamak zor oluyor gibi.Neyse.Bu süngerde bu tip birşey yaşamadım.Her yönüyle yüzün her yerine çok çok rahat uygulanabiliyor.Paket üzerinde yuvarlak kısımlar fondöten,düz kısmı da bronzer için olduğu yazıyor.Ama 2 tarafıyla da fondöten çok güzel uygulanıyor.

Yapı olarak Beauty Blender'dan daha yumuşak.Hatta yumuşacık.Kullanmaya başladığımdan beri bulduğum yerde yüzüme sürüyorum :D



Kuruyken bile yumuşacık bir sünger.Ürünü yemeden  mükemmel dağıtıyor ve iz bırakmıyor.



Zaten yumuşak olan sünger ıslatınca yumuşacık ve kocaman oluyor.Nemliyken ürünü dağıtmak daha kolay oluyor tabi.Yalnız ıslattıktan sonra bir havlu yardımıyla fazla nemini alıp kullanın.Islakken kuru olduğundan biraz ama çok az daha fazla ürün yiyor.


Kesinlikle favorilerime girdi bu sünger.Hatta Beauty Blender'ı geçti benim gözümde :)



Yorum Gönder

0 Yorumlar