CECILE SATIN MONO EYESHADOW İNCELEME YAZISI ☁

 


Tekli far incelemelerine devam edelim.Her türlü far kullanmayı seviyorum.Zaman zaman değişiyor bu tabi.Bazen palet bazzen kalem şeklinde bazense tekli farlara sarıyorum ve bir müddet de hangisine ilgim varsa o dönem onu kullanıyorum.Bir dönem tekli farlar baya ilgimi çekiyordu ve değişik renklerde, değişik etkili bir sürü tekli far almışım.Arada dönüşümlü kullanıyorum.Bu yazımda da Cecile markasının Satin Mono Eyeshadow olarak geçen tekli farını anlatacağım sizlere.



Kozmetik severler belki hatırlar bir ara güzellik kutuları vardı, Vanilya Kutu, Lila Kutu gibi.Ben bu tarz, içinden ne çıkacağı sürpriz olan güzellik kutularını çok severdim ve o dönemde de iki kutuya da üyeydim.Anlatırken nasıl özledim😕 Bu ürün de bir Vanilya Kutu'dan çıkmıştı.Hatta başka renkte çıkmıştı ama kırık gelince yerine bunu göndermişlerdi.Bu şekilde ürünü inceleme şansım oldu.Ürün saten tekli far olarak geçiyor.Böyle bir isme sahip olunca yapısının da ince olması bekleniyor tabi.Gerçekten de yapısı yumuşacık ve incecik.Sürümü ve dağıtması oldukça kolay.Hem elle hem de fırçayla rahat ve eşit bir şekilde dağılıyor.Fırçada tozutma yapsa da göze uygularken göz altına çok fazla dökülme yapmıyor.Yalnız pigmentasyonu yüksek değil.Orta derecede renk veriyor.Tam renk alamıyorsunuz üründen.Kalıcılığı da zayıf.Yapısı pudra gibi incecik ve pigmentasyonu da orta olunca ben ürünü arada göz altlarıma uyguladığım kapatıcıyı sabitlemek için pudra niyetine de kullanıyorum.Bu şekilde kullanımını sevdim.Ama far olarak alacağım bir ürün olmadı maalesef.Bendeki rengine de bakalım.



101- Mat, beyaz bir renk.Tam rengini vermediğinden göz kapaklarında sadece açık bir renk bırakıyor.Dağıtınca güzel duruyor.

Cecile hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Yorum Gönder

1 Yorumlar