ARTDECO BLUSHER İNCELEME YAZISI | DOĞAL DURUŞLU ALLIK ÖNERİSİ 😳

 



Allık, makyaj rutinimde kullanmayı sevdiğim -hatta kabul ediyorum- bazen abartarak kullandığım bir makyaj ürünü.Değişik renklerden çok genellikle doğal tonları bolca uygulamayı tercih ediyorum.Ben genellikle tüm yanağıma uyguluyordum ama son dönemlerdeki allık uygulama modasından sonra allık uygulamasını şakaklarıma kadar yapıyorum.Bu şekilde gerçekten çok hoş duruyor ve yüzü daha kalkık gösteriyor.Tabi bu uygulamada da doğal tonların dışına pek çıkmıyorum.Bu yazımda da sizlere, yüzde doğal duruş sağlayan bir allık önereceğim.



Artdeco, ilk kez bu ürünüyle tanıdığım bir marka oldu.Daha çok Inglot gibi diyebiliriz.Ürünleri ayrı ayrı alarak kendi paletlerinizi oluşturabileceğiniz şekilde ürün satışı yapıyor.Bu allık da aynı bu şekilde, palet için satılan bir ürün.Zaten boyutu küçük, 5 gramlık bir ürün.Elimde böyle palet yapılacak bir sürü ürün birikti aslında, en kısa zamanda bir palet alıp hepsini bir araya toplayayım.Paleti henüz almasam da ürünü kullanmaya başladım.Kullandığım allıklar arasında en sevdiklerimden biri oldu.Allığın yapısı çok yumuşak değil ama oldukça ince bir yapıya sahip.Kolay dağılıyor.Ben bazen abartttığımdan çok eşit dağıtamadığım zamanlar oluyor ama uygun miktar alıp dağıtıldığında gayet hoş duruyor.Pigmentasyonu ise gayet iyi.Ne az ne de fırçayı yüzünüze ilk değdirdiğinizde elma gibi duracak kadar fazla.Çok kararında ve bu şekilde olması da uygulamayı kolaylaştırıyor ve daha hoş duruyor.Bu serideki tüm renkler genellikle doğal tonlardan oluşuyor.Bendeki renk de aynı şekilde ciltte çok doğal duruyor.Hem dağıtması kolay bir ürün hem de duruşu doğal.Eğer bu tarz bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Bendeki rengine bir bakalım.


46- İçerisinde küçük, altın ışıltılar bulunan uçuk bir kiremit rengi.Işıltısı abartısız ve sim sim durmayacak şekilde, hafif belli oluyor.Kiremit rengini far ve allıkta sevdiğimden bunun rengine de bayıldım.Uyguladıktan sonra yüzde çok doğal duruyor.Dediğim gibi kullandıklarım arasında en beğendiğim allıklardan biri.

Artdeco hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.



Yorum Gönder

3 Yorumlar