FLORMAR PRO STROBING PALETTE | AYDINLATICI PALETİ İNCELEME YAZISI✨

 


Aydınlatıcı, makyaj rutinimde en az kullandığım ürünlerdendir.Genellikle kullanmayı unutuyorum😅Aslında ışıltılı makyajı, nemli parlak ten makyajını seviyorum ama nedense aydınlatıcıları farkında olmadan az kullanıyorum.Genellikle makyaj öncesinde ve fondöten tarzı ten ürünlerinde nemli ve ışıltılı ürünler tercih ettiğimden sanırım ışıltıyı yeterli buluyorum ve aydınlatıcı kullanmak aklıma gelmiyor.Makyaj koleksiyonumda da en az ürünün bulunduğu kısım aydınlatıcılarımın olduğu yer.Ama elimde bulunan aydınlatıcılarım da oldukça güzel.Az ama öz almışım😄 Kullandığımda genellikle verdikleri etkiden memnun kalıyorum.Bu ürünlerden biri olan Flormar Pro Strobing aydınlatıcı paletini anlatacağım bu yazımda sizlere.



Aydınlatıcı paleti olarak geçen bu ürünün arkasındaki açıklamada renklerin far olarak da kullanılabileceği yazıyor.Öncelikle paletin tasarımı sade ve şık olmuş.İçinde 6 adet farklı renkte aydınlatıcı bulunuyor.Bu aydınlatıcıların arasında günlük ve sık kullanılan renklerin yanında farklı tonlar da bulunuyor.Yapıları yumuşacık ve incecik.Uygulama yaparken simleri dökülmüyor.Zaten simleri ve ışıltıları incecik.Uygulandığında da sim sim durmaktan çok ayna gibi yansıma şeklinde duruyor ki ben bu şekilde olan aydınlatıcıları daha çok seviyorum.Gerçekten çok hoş yansımaya sahip.Bu şekilde yapı ve yansımaya sahip olduğundan kullanımı daha kolay oluyor ve makyajda çok daha doğal ve şık duruyor.Uygulamak da oldukça kolay.Yelpaze fırça yada konik aydınlatıcı fırçasıyla güzel uygulanıp kolay bir şekilde dağıtılabiliyor.Ama ben konik fırçayla uygulamayı daha çok sevdim.Daha bol ürün alıp daha kolay dağıtılıyor.Elle de çok kolay uygulanıp kolay dağıtıyor.Parça parça durmuyor aksine eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Renklerin pigmentasyonu da oldukça iyi.Tam renk alıyorsunuz.Ama palet aydınlatıcı paleti olarak geçtiğinden renkten çok ışıltısı daha belirgin tabii.Ayrıca renklerin bir kısmı baya orijinal duruyor.Bu tarz farklı tonları makyajda kullanmak eğlenceli oluyor.Paletteki renklerin duruşuna bakalım.



Paletteki iki büyük renk aydınlatıcı olarak sık kullanılan renkler.Hem açık hem koyu tenler için iki renk oluşturulmuş.Benim cildim açık renk olduğundan, açık olan renk, aydınlatıcı olarak çok güzel durdu ve çok güzel yansımaya sahip.Diğer büyük olan rengi aydınlatıcıdan çok bronzer olarak kullanmayı tercih ettim.Bu şekilde kullanımı güzel.Küçük olan aydınlatıcı renkleri de orijinal tonlara sahip.Bunlar daha farklı renklere sahipler.Kullanması zor gibi duruyor ama uygulayıp dağıtıldığında hoş duruyorlar.Özellikle lila olana bayıldım.Ayrıca bu renkler far olarak da çok hoş duruyor.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar