GIVENCHY LIP LIP LIP! ESSENTIAL LIPSTICK ÜRÜN İNCELEME YAZISI 💄


Kozmetik alışverişlerinde dönem dönem bazı ürünlere sarıyorum.Bir dönem çılgınlar gibi ruj alıyordum.Aynı renklerde rujum olmasına rağmen ton farkından yada ürünün dışardan çok hoş durmasından dolayı tonla ruj alışverişi yapıyordum.O dönem baya baya aldığımdan elimde, çekmeceye gücün sığan bir ruj koleksiyonum var😂 Bunlar çeşit çeşit tabii.Uygun fiyatlı olanlar, Kore-Japon-Tayland kozmetik markalarına ait olanlar, yüksek fiyatlı olanlar ve daha birçok çeşit var.Şu sıralar kozmetik alışverişlerine eskisi kadar ilgim olmadığından o dönem aldıklarım yetiyor😄 Hala hepsini severek kullanıyorum.Bu yazımda da yine severek kullandığım rujlarımdan biri olan Givenchy Lip Lip Lip Essential Lipstick'i anlatacağım.



Tasarımı sade ve bir o kadar da şık olan bu ruj oldukça hoş duruşa sahip.Yapısı yumuşacık.Sürerken ürün, dudak nemlendirici kadar rahat uygulanabiliyor.Genellikle bu yapıda olan rujların pigmentasyonu çok yüksek olmaz ama bu ürün renk verme açısından çok başarılı.Tek kat uygulamada bile tam rengini veriyor ve dudağın rengini kapatıyor.Birkaç kat daha uygulayarak tamamen dudak rengini kapatabilirsiniz.Bu şekilde duruşu daha hoş oluyor.Tam renk de kullanılabileceği gibi pigmentasyonu yüksek olduğundan ben hafif sürüp, dağıtıp sadece az bir renk vermek için de kullanıyorum ve bu şekilde de güzel duruyor.Nemli bir yapıya sahip.Haliyle bitişi de parlak ama bu aşırı parlak şekilde değil, daha çok hafif nemli gibi duruyor.Duruşu kadifemsi ve nemli arasında çok hoş bir görüntüye sahip.Nemli yapıya sahip olmasına rağmen, dudakta ölü deri ve kuruluk varsa bunları hafif belli ediyor.Yapısı nemli olduğundan da kalıcılığı çok iyi değil.Bu arada rujla ilgili ufak bir özellik daha söyleyeyim, kokusu eski rujların kokusuna benziyor.Benim sevdiğim bir koku olduğundan bu özelliği de hoşuma gitti.Rujun renk vermesini ve duruşunu gerçekten çok beğendim.Tam uygulandığında da hafif uygulanıp dağıtıldığında da çok güzel duruyor.



Ürünün bendeki rengi;

210 Flirt Fuchsia- Canlı bir fuşya rengi.Pembe tonu baskın, pembe-mor arası bir ton diyebiliriz.Renk çok belli olmasına rağmen uygulandığında neon yada absürd durmuyor.Aksine hoş duruyor.İçerisinde de çok küçük ve sık gri yansımalar var.Bu yansımalar da ürünün dudaktaki duruşunu bir tık daha parlak hale getiriyor.Hatta hafif metalik bir görüntü de veriyor ve bu çok güzel duruyor.


Givenchy hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar