NASCITA KAŞ VE KİRPİK ŞEKİLLENDİRME SETİ İNCELEME YAZISI🕵️‍♀️

 


Kaş makyajında, benim için olmasa olmaz kaş fırçaları oluyor.Dağınık bir kaş yapısına sahip olduğumdan kaş makyajından önce yada sonra kaşlarımı mutlaka taramam gerekiyor.Hatta kaş makyajı yapmadığım zamanlarda da kaşlarımı ya sadece kaş fırçasıyla tarıyorum yada şeffaf bir kaş jeli kullanıyorum.Kaşlarımı tararken de eski tarz düz kaş fırçalarından ziyade yuvarlak yapılı olan kaş fırçalarını daha kullanışlı buluyorum.Kaşlarımı daha iyi tarıyor.Ama bunlar arasında da istediğim gibi ve uygun fiyatlı ürün bulamıyordum.Geçtiğimiz haftalarda Gratis'e uğradığımda Nascita'nın kaş bakımı için birçok ürün çıkardığını gördüm Bunlar arasında benim ilgimi çeken 4'lü kaş ve kirpik bakım fırçalarıydı.Fiyatı da indirimsiz 11,50 liraydı.İhtiyacım olduğu için ürünü hemen kaptım.Bu yazımda size bu set hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



İçerisinde 4 adet farklı şekle sahip kaş ve kirpik şekillendirmeye yarayan fırça bulunuyor.Bu set, kaşlarınızı ve kirpiklerinizi şekillendirmek için ideal maskara fırçalarından oluşmaktadır diyor.Açıkçası ben ürünü sadece kaş şekillendirmek için aldım ama kirpikler için de kullanılacağı yazdığından kirpiklerimi taramak için de denedim.Bayağı başarılılardı.Kirpikleri hem çok güzel tarıyor hem de daha iyi şekil veriyorlardı.Rimel kullanmayı sevmeyenler bu fırçaları kullanabilir.Fırçaların kılları çok sert değil, bir kaş fırçasına göre yumuşak bile diyebilirim.Fırçaların boyları ise uzun değil ama kısa da değil, orta boyutta ve uygulamak için oldukça ideal boya sahip.Ben genellikle kaşlarıma şekil vermek için kullandım ürünleri ve çok beğendim.Kaşlarımın dağınık ve şekilsiz olduğu dönemlerde bile çok güzel tarayıp şekil vermemi sağladı.Genel olarak bütün fırçaları beğendim ama aralarında çok az da olsa fark vardı.Sırayla fırçaların şekil, özellik ve etkilerine bakalım.

1-Alt kirpik maskara fırçası; Bu fırça ile alt veya üst kirpiklerinize kolayca maskara uygulayabilirsiniz.Ben rimel uygulamak için kullanmadım fırçaları.Dediğim gibi kaş ve kirpik şekillendirmek için kullandım.Bu fırça kaşları çok güzel tarıyor ve kaşlara rahatlıkla şekil verilmesini sağlıyor.Kirpikleri de tarayıp tek tek ayırıyor.

2-Büyük tam kıvrımlı maskara fırçası / kaş fırçası; Bu maskara fırçası ile maskara uygularken kirpiklerinizi uzatıp, kıvrım sağlayabilirsiniz.Ayrıca kaş fırçası olarak da rahatlıkla kullanılabilir.Bu fırça kaşları tek tek değil de bir bütün olarak tarayıp yada fırçalayıp şekil vermeye yardımcı oluyor.Kirpiklerin de daha kıvrık görünmesine yardımcı oluyor.

3-Kum saati başlı maskara fırçası; Bu maskara fırçası tüm kirpiklere eşit bir şekilde ürün uygulanmasına yardımcı olur.Bu fırça da kirpikleri çok güzel tarayıp, kolayca şekil verilmesine yardımcı oluyor.Kirpikleri de güzelce tarayıp ince ince, ayrı ayrı durmasını sağlıyor.

4- Kavisli başlı maskara fırçası / kaş fırçası; Bu maskara fırçası, daha dramatik ve hacimli bir görünüm için kirpikleri kıvırır.Ayrıca kaş fırçası olarak da rahatlıkla kullanılabilir.Şeklinden dolayı kaşları bu fırçayla taramak ve şekil vermek diğerlerini göre daha kolay ve pratik.Diğerlerine göre kaşları daha iyi tarıyor ve güzel sabitliyor.Kirpikleri de güzel tarıyor ama farklı bir etki sağlamıyor.

Setteki bütün fırçaları beğendim.Bu tarz kaş fırçalarını kullanmayı sevdiğimden ve bu ürünlerin de etkilerini beğendiğimden sık sık kullandığım ürünler arasında yerlerini aldılar.



Nascita hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Nascita markasının ürünlerini genel olarak tavsiye ediyorlar:))) Kaş ve kirpik şekillendirme setiyle ilgili hiç bilgim yoktu, yazını okuyunca öğrenmiş oldum:))) Hiç kullanmıyorum ki böyle şeyleri:))) Dışarı çıkınca bakacağım, merak ettim:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı ürünleri var👍Teşekkür ederim😊

      Sil