GUA SHA TAŞI DENEYİMİM | CİLDİME ETKİLERİ | SEAY MARKET GUA SHA TAŞI İNCELEMESİ 🟢

 


Son dönemlerin popüler cilt bakım rutinlerinden biri olan Gua Sha taşı ile cilde masaj yapma tekniğini, sevgili arkadaşım Cherijamu'nun hediyesi sayesinde ben de denedim.Sık sık görüyordum bu ürünü, merak ediyordum ama düzenli kullanır mıyım yada doğru kullanır mıyım bilemediğimden almamıştım.Bir de açıkçası her taşın her insana iyi geldiğini düşünenlerden değilim.Daha çok kişiye özel taşların insana şifa konusunda yardımcı olacağını düşünüyorum.Ama Gua Sha sanırım herkes tarafından kullanılıyor.Bu ürünle birlikte denemiş oldum ben de.Bakalım benim cildime etkileri neler olmuş.



Ürünün özellikleriyle anlatmaya başlayayım.Bu yazacaklarım benim fikirlerim, deneyimlerim ve tavsiyelerim değil.Kendi yorumlarımdan yazının ilerleyen kısımlarında bahsedeceğim.Seay markasına ait bu gua sha taşı, yıldız taşından yapılma.1 adet gua sha, özel hediyeli kutu, garanti belgesi, roller ve gua sha kullanım talimatı, sertifika içeriyor.Ürün doğal taş olduğundan kendiliğinden soğuktur.Etkisini arttırmak için buzdolabında 10 dakika bekletebilirsiniz.Göz için şifadır.Kartal görüşü ve gücü (enerjisi) verir.Göz hastalıklarını iyileştirmeye yardım eder.Sindirim sistemini sağlıklı tutar, hastalıklarını iyileştirmeye yardım eder.Kan dolaşım sistemini sağlıklı tutar, hastalanırsa iyileştirir.İç organları sağlıklı tutar, hastalanırsa iyileştirir.Tiroid bezini sağlıklı tutar, hastalanırsa iyileştirir.Guatr için şifadır.Baş ağrısını hafifletir.Vücudu negatif enerjiden temizler, vücuttaki olumsuzlukları kaldırır, hayatı ve olayları berraklıkla kavramayı sağlar.Altıncı hissi (sezgi yeteneğini), sevgi ve şefkat duygusunu güçlendirir.Duyguları, düşünceleri ve iç güçleri dengeler, bu suretle zıt güçleri birbiriyle uyumlu hale getirir.Bağışıklık sistemini güçlendirir.Elektronik araçlardan yayılan olumsuz enerjiden korur. Cep telefonu, telsiz ve bilgisayardan yayılan radyasyonu topladığı kabul edilmektedir.Bunlar ürünün özellikleri.Gelelim benim deneyim ve yorumlarıma.



Ürünü içeren kutu içerisinden, ürün dışında bir adet kullanım kılavuzu bir adet de bileklik çıktı.Ben bu kılavuzdaki talimata göre uygulama yaptım.Kullanım sırasını şu şekilde anlatmış; ilk adım yüzünüzü derinlemesine temizlemek, her zaman günlük olarak kullandığınız bir nemlendirici veya yüz yağını uygulamak, yüzünüzü ortadan ikiye böldüğünüzü düşünmek ve masaja hazırsınız diyor.Ben çok yoğun nemlendirici ve yağ kullanamadığımdan, günlük kullandığım serumu cildime dağıtıp yedirmeden bu taşla birlikte cildime uygulama yaptım.Dağıttığım zaman serum emildiğinden dolayı cilt kuru kalıyor ve taşı o şekilde hareket ettirmek imkansız.Serumla birlikte uygulayınca daha rahat hareket ettirdim.Ama tavsiyem eğer nemlendirici ve yağ kullanabiliyorsanız bu şekilde çok daha rahat masaj yapabilirsiniz.Boyun için; adem elmasının üzerinde çok nazikçe gezdirin, bu REN hattınızı harekete geçirmek için oldukça etkilidir, ayrıca bu bölgeyi sıkılaştırıp güzelleştirir.Bu kısımda ben biraz masaj için kullandım.Özellikle boynun yan kısımlarına uygulama yaptım ki oralardaki yorgunluğu alsın.Kullandığım süre boyunca o kısımda bir yorgunluk ve ağırlık hissetmedim.Çene için; Gua Sha'yı düz tutarak ikiye bölünmüş olarak düşündüğünüz çenenizin ilk önce sağ tarafından başlayarak yukarı doğru kulak memenizin hizasına ittirin, aynı adımı sol taraf için uygulayın, bu işlem çene bölgesini sıkılaştırıp kontürler.Benim bu taşla yaptığım masajlar içinde en sevdiğim kısım bu oldu.Taş tam çene kısmına oturup yukarı doğru çekildiğinde çok güzel oluyor.Bu işlemden sonra çenemin biraz daha belirginleştiğini fark ettim.Yanaklar için, çene hattından kulak memenize doğru yanaklarınız üzerinden çok fazla bastırmadan götürün, kan akışı en çok yanak bölgesinde artacağı için yüzünüze anında bir pembelik ve ışıltı gelecektir, bu bölgeyi sıkılaştırır.Bir diğer sevdiğim masaj da bu oldu.Gerçekten uygular uyulamaz hemen kızardı yanaklarım ve cildim taşla uygulama sonrasında ve eğer akşam uyguladıysam ertesi sabah ışıl ışıl oluyor.Göz altları için; nazik bir şekilde göz altına çok yaklaşmadan içten dışa olacak şekilde uygulama yapın, bu ince çizgileri hafifletir, göz altındaki mor halkaları ve şişkinliği giderir.Açıkçası bu masajdan sonuç alamadım.Göz altı morluklarım oldukça yoğundu kullanım esnasında ve sonrasında.Benim cildimde mimik çizgileri var ve bunlara da pek etkisi olmadı.Burun için yapılan masaj, gülme çizgilerini yumuşatır.Tüm cildimde çizgiler için olumlu sonuç alamadım maalesef.Kaşlar ve alın için, saç çizgisine kadar uygulayın, yine bir kaştan diğerine doğru uygulama yapın, son olarak 3. gözün yer aldığı 2 kaş arasından alın üzerinden olacak şekilde kullanımı sağlayın, bu masaj kaşları kaldırır ve kırışıklıkları giderir.Buradaki kırışıklıklarımda da pek faydasını göremedim, sadece kaş bölgemi hafif kaldırdığını fark ettim.Ürünün kullanım kılavuzunda bir de ipucu verilmiş; kendinize her bölge için bir sayı belirleyip düzzenli olarak uygulamanız çok daha verimli sonuçlar almanızı sağlayacaktır diyor.Yukarıdaki özellikleri hakkında bende oluşan faydaları oldu mu ondan da bahsedeyim.Göz hastalıklarına iyi geldiğinden bahsetmiş.Ben de sıkça göz ağrısı oluyor.Hatta kullandığım süre içinde bir ara şiddetleneceğini tahmin ettiğim bir göz ve baş ağrısı başlamıştı ama tam o sırada bu taşı rutin olarak uygulamıştım.Ağrı şiddetlenmedi ve birkaç saate de geçti.Bu konuda etkisi olabilir.Enerji konusunda taşlardan biraz çekinirim açıkçası.Dediğim gibi kişinin, kendine özel taş kullanması bence enerjisi ve sağlığı açısından çok daha iyi.Bu taşı kullandığım sıralarda çok hafif bir negatif enerji vardı bende.Ama taşa bağlamıyorum başka birçok sebep vardı.O sıralarda enerjimi çok yükseltti diyemeyeceğim.Bir de deneyimlediğim birkaç şeyden de bahsedeyim.Ürünü serumla birlikte kullandım ve serumu önceden yaymadığımı söylemiştim.Bu şekilde uyguladığımda serum, taşsız uygulamama göre çok daha geç emildi.Ürün cildimi güzelleştirmese de hafif canlılık kattığını gözlemledim.Kan dolaşımını hızlandırdığından, sivilcelenme problemimin olduğu dönemde kullandığımda, oluşacak yada oluşmuş sivilcelerimin daha hızlı sönmesine ve iyileşmesine yardımcı oldu.Bir de uygulama sonrasında cildimin bir tık daha sıkı göründüğünü fark ettim.Özellikle bir tarafa uyguladığınızda diğeriyle arasındaki farkı görebiliyorsunuz.Benim Gua Sha Taşı deneyimim bu şekildeydi.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. aaaa kullanımını da ne güzel anlatmışsın, çok ilgimi çekti, sevdim, bi bakayım buna :)

    YanıtlaSil