SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI NELER İYİ GELİR | SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI KULLANIP MEMNUN KALDIĞIM ÜRÜNLER 👩‍🦰

 


Saç dökülmesi sıkça karşılaştığımız problemlerden biri.Mevsim geçişleri, sağlık problemleri yada şampuan değişiklikleri bu soruna sebep olabiliyor.Bazı dökülmeler saçta belli olmayacak kadar azken bazı dökülmeler o kadar çok oluyor ki saç miktarında azalmalara sebep oluyor ve bu gözle görülür şekilde fark ediliyor.Benim de dönem dönem yaşadığım bir problem olan saç dökülmesi için ara ara yaptığım şeyler ve kullandığım ürünler var.Bunları naçizane bu yazımda sizlerle paylaşmak istedim.



Saç dökülmesinin sebepleri dış etkenler olabileceği gibi içten de olabiliyor.Sağlık problemi varsa ve bu dökülmeye sebep oluyorsa kesinlikle doktorun tavsiyesi uygulanmalıdır.Bu sağlık problemlerinden en bilineni kan düşüklüğü ve demir eksikliği oluyor.Bu değerlerdeki düşüşler genellikle saç dökülmesindeki en büyük ve önemli etkenlerden.Bunun için bu konularda uzman olan doktorlara başvurulup oluşturulan tedaviye uymak gerek.Bundan sonra zaten hızlı bir şekilde saç dökümelerinizin azaldığını ve saçlarının güçlendiğini fark edeceksiniz.Bir de sağlık dışında dış etkenlerden oluşan sebepler var.Sıkça şampuan değişimi, saç tipine uygun olmayan şampuan, saç kremi, maske kullanımı, mevsim geçişleri gibi sebepler de saç dökülmesine sebep olabiliyor.Ben bu tarz problemlerle karşılaştığımda neler yaptığımdan, hangi içerikler kullandığımdan bahsedeceğim.Bu tarz sebeplerden ötürü yoğun saç dökülmesi yaşadığım dönemlerde ben genellikle tek bir içeriğe yöneliyorum o da sarımsak içerikli şampuanlar oluyor.Bende bu içerik bayağı işe yaradığından bu dönemlerde genellikle sarımsak özlü şampuanlar kullanıyorum.Kullandığım süreç içerisinde saçlarımın daha çok güçlendiğini ve dökülmelerin gözle görülür şekilde azaldığını fark ettim.Bu yüzden saç dökülme problemi yaşadığımda elim sarımsak özlü şampuanlara gidiyor.Bu içeriğe sahip tüm ürünleri de kullanmıyorum tabii.Birkaç tane çok iyi gelen ürün var ve genellikle bunları tercih ediyorum.Bunlardan biri Farmasi Dr C Tuna Vitalizing Sarımsak Özlü Şampuan.Kullandığım süreç içinde saç dökülmem azalıyor.Bir diğeri de içerik fark etmeksizin Bioblas'ın şampuanları.Gerçekten saçıma ve saç dökülme problemime çok iyi geliyor.Bioblas'ın bu zamana kadar kullandığım bütün şampuanlarından memnun kaldım.Bir de sarımsaktan başka içeriğe sahip Dove'un Avokadolu Şampuanını kullanırken de saç dökülmem azaldı.Sarımsak dışında avokado da benim saç dökülmeme iyi gelen içeriklerden biri.Bu ürünler saç dökülmesine karşı genel olarak memnun kaldığım ürünler.Bunların dışında bir de saç dökülmesine karşı öneride bulunacağım.Saç kremi ve maskeleriniz üzerinde 'Saç diplerine uygulayın' ibaresi yazmadığı sürece kremi ve maskeyi sadece saç uçlarınıza uygulayın.Diğer türlü, bu ürünler saç dibine değince dökülmeye sebep olabiliyor.Bende çok yoğun dökülmelere sebep olmuştu.Bunu fak ettikten sonra uygulama yaparken dikkat etmeye başladım.Bunlar benim, saç dökülmesi problemi için tavsiye edebileceğim öneriler.


Farmasi ve Dove hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.


Yorum Gönder

2 Yorumlar