MOGLI: ORMAN ÇOCUĞU FİLMİ KONUSU VE YORUMLARIM🐺


Ülke: İngiltere, Amerika

Yıl: 2018

Tür: Macera, Fantastik

Süre: 104 dakika



Oyuncular:

Mowgli- Rohand Chand

Bagera- Christian Bale (Seslendiren)

Baloo- Andy Serkis (Seslendiren)

Shere Khan - Benedict Cumberbatch (Seslendiren)



Konusu:

Ormanda yaşayan hayvanlar ve köydeki insanlar arasındaki savaş yıllardır süre gelmektedir.Bir gün yine bu savaş sırasında ormanın kötüleri insanlardan birçoğunu öldürmüştür.Her zaman yaşanan bu durumdan farklı olarak bu sefer, annesi ve babasını ormanın en kötüsü olan Shere Khan'ın öldürdüğü bir bebek, ormanın ortasında yapayalnız kalmıştır.Onu bir kurt ailesi bulur.Kurt ailesinin annesi bu bebeği sahiplenmek ve ormandaki kötülüklerden onu korumak ister.Konseyde alınan kararla insan yavrusu Mogli'nin ailesi kurt ailesi olmuştur.Onlarla birlikte büyüyen Mogli hiç zorluk çekmez ve sanki her zaman oraya aitmiş gibi hisseder.Büyürken de kendisinin hep bir kurt olduğunu düşünür.Fakat zamanla onlarla arasında farklar olduğunu anlar.Yine de orman onun evi, kurtlar kardeşi ve ormandaki diğer birçok canlı arkadaşıdır.Onlara yetişmek ve ayak uydurmak için çok çalışır.Bu konuda en yakın arkadaşları Bagera ve Baloo onun en iyi yardımcılarıdır.Bu sırada Shere Khan, Mogli'nin peşindedir.Annesi ve babası gibi onu da öldürmek ister.Aynı zamanda da insanlarla olan savaşı sürmektedir.Bu hengamede Mogli insanların eline düşer.İnsanlarla güzel zamanlar geçirse de ormanı yani yuvasını özler.Bir gün Shere Khan'la savaşmak için ormana geri döner.Uzun zamandır ormanda ve ormanla insanlar arasında istenen barış için mücadele etmeye hazırdır.


Yorumlarım;

2021'yi bitirirken 2022 yılı için daha çok okumayı ve izlemeyi hedeflemiştim.Bu hedefimi gerçekleştirmeye hızzla başladım.Özellikle listemde olanlara ağırlık vererek şimdiden epey bir şey okudum ve izledim.Listemde olan filmlerden biri de Mogli'ydi.Küçükken illa ki Orman Çocuğu'nun animasyonunu izlemişizdir.Ben çok hatırlamıyorum ama filmi araştırdığımda karakterler ve olaylar neredeyse birebir aynı.Bu tarz filmleri sevdiğimden oldukça ilgimi çekti.Macera türünde bir film ama içinde duygusal sahneleri de bulunuyor.Ben özellikle içeriğinde hayvan yaşamı olan filmleri izlemeyi sevdiğimden bunu da merakla izledim ve beğendim.Üzüldüğüm sahneler de oldu tabii.Bir çocuğun hayvanlar tarafından yetiştirilip, ormana ve ormandaki her canlıya huzur getirmek için gösterdiği mücadeleyi izlemek oldukça güzeldi.Yalnız film çocuk filmi olarak mı geçiyor bilemiyorum ama içerisinde şiddet sahneleri vardı.Eğer çocuklarınızla izlemek isterseniz aklınızda bulunsun.Genel olarak severek izlediğim bir film oldu.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu filmi çok severek izlemiştim, konusu, anlatımı çok güzeldi:))) Ayrıca tam anlamıyla görsel şölen sunuyor bana göre:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek izledim👏Teşekkür ederim❤

      Sil
  2. bu tür bütün filmleri severim, bunu daaa :)

    YanıtlaSil