HANBANG MEIN COSMETICS (HBMIC) KAĞIT MASKELERİN İNCELEME YAZISI🐌

 


Kağıt maskeleri cilt bakımımda sıkça kullanmayı seviyorum.Hem hızlı hem de yoğun bir şekilde cilde bakım yapıyor.İlk keşfettiğimden bu yana çeşit çeşit bir çok kağıt maske denemişimdir.Ama genellikle elim, kolay bulunabilen uygun fiyatlı ve cildimde etkili olanlara gidiyor.Uygun fiyatlılar arasında cildime iyi gelen marka ve içerikleri keşfettikten sonra genellikle bunları almayı tercih ediyorum.Bu yazımda size Gratis'lerde satılan HanBang MeIn Cosmetics markasının kağıt maskesini anlatacağım.



Bu maskeler, ülkemize gelen ilk Kore cilt bakım ürünlerinden.Daha Kore güzellik ürünleri, ritüelleri ve kağıt maskeler çok bilinmezken Gratis'lerde satıştaydı.Ben ilk önce kağıt maskelerimi yurt dışından aldıktan sonra ve kağıt maskenin cilt bakımı için efsane iyi bir ürün olduğunu keşfettikten sonra ülkemizde satışta olanları da denemeye bu ürünle başladım.Dediğim gibi bu marka da Kore markası zaten.Kore'den aldığım diğer maskelerle hemen hemen aynı çıktı.Maskelerin kağıdının kalınlığı orta, ne çok ince ne çok kalın.Ama cildi biraz tahriş ediyor.Cilde hemen oturuyor.Boyutu da yüz için oldukça ideal.İçerisindeki serumu ise oldukça fazla.Maske uygulamasına yetiyor ve içerisinde serum bile kalıyor.Serumun yapısı da oldukça yoğun.Cilde çok iyi etki ediyor.Bazı kağıt maskeler, ciltte uygulama sonrasında yapış yapış his bırakır.Bunda öyle bir problem yaşamadım.Aslında birçok çeşidini kullanmıştım ama kullandıklarım arasından bir tanesini not almışım.Ondan bahsedeceğim.Daha sonra diğer çeşitlerini tekrar denersem onları da yazıya eklerim.Bu arada bu maskeleri eskiden 2,50 liraya alıyomuşuz, şu an 14,75 olmuş.

Snail Ampoule Mask- Salyangoz ekstresi cilt hücrelerinin hızlıca canlanmasına ve kuru ve hasar görmüş cilde canlılık vermeye yardımcı olur.Salyangoz içerikli maskeler ve diğer kozmetik ürünleri benim cildime çok iyi geliyor.Maske alırken eğer bu çeşit varsa genellikle salyangoz içerikli olanı tercih ediyorum.Maske içerisindeki serum cilt tarafından hızla emiliyor.Cildi hem içerden hem dışardan nemlendiriyor.Ama gözlemlediğim kadarıyla cildi daha çok içerden besliyor.Cilt yüzeyini de nemlendiriyor ama çok yoğun değil.Nem konusunda benim cildime yetiyor.Cildimde gözlemlediğim bir diğer etkisi de cildi yatıştırması oldu.

HanBang Mein Cosmetics markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar